Gå til innhold

E36 m52b28 vinterbil selges - 15.000kr

AronG
 Share

Anbefalte innlegg

Noken som e interessert i vinterbil? Har 2 vinterbiler, så tenkte å kvitte meg med den eine.

Er ein 318is med m52b28-motor og tilhørende gir og bakstilling som berre har gått 157.000, chassi har uviss km.

Motor går friskt og fint, bruker ikkje olje eller vann, men mistenker at tomgangsregulator er gåen.

3. giret har begynt å bli slitt, hopper ut av gir innimellom når ein slipper opp pådraget.

Sveist diff, hydraulisk brekk, ready for action.

Svarte m-tech skinnseter, m-fangara framme og bak. Den framme fekk seg ein god kleising ein gang, men stripsa nogenlunde i sammen att. Framskiltet har fordufta, ligger nok i ei grøft ein plass.

Felgene på bildet er desverre solgt, selger kun med 4stk vinterhjul.

Er lyd i høytalerne, men cd-spilleren følger ikkje med.

Har også rattnav stående i, men rattet som står på vil eg ha sjøl.

Førerdøra er godt bulka.

Vifta i varmeapparatet slutta å fungere, men får fortsatt inn varme i kupe'en.

Står på K-sport coilovers framme for øyeblikket, men desse hadde eg i utgangspunktet ikkje tenkt å selge med, med mindre eg får 5000kr ekstra, da får ein med K-sport coilovers bak også. Er i grei stand.

Er litt småknask her og der, men starter og går. Er skilta på greiena, EU-ok til mai neste år meina eg å huska. Går nok sikkert ikkje gjennom neste eu pga ein del rust, så den egner seg helst som morrobil / delebil. Alt i alt ein heilt ok bil, kan fint brukes som bruksbil om ein ikkje er så nøye på ting. Fungerer veldig greit på snøen!

PRIS: 15.000 ferdig pruta!

Første mann med cash i hånda prinsippet som gjelder!

Ta kontakt på PM eller TLF: 95332530

Bilen står på vestlandet ved Mongstad.

Bildet blei tatt før vinteren så det er sagt.

elsutpdxzc00d8z54qva.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skilt?

Om du leser det som står, så finner du ut at det er skilt på bilen, men at eg har mista det eine skiltet. Meine å huske at den er godkjendt til mai, uten at eg skal sei det 100% sikkert.

Er ikkje godkjendt ombygd og eg har ingen papirer på kor motor kommer i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...