råner Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 mener på at det er 88.. skal sjekke imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 titter du i samma slengen med skiltnr om det kom med katalysator org?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 skal se hva jeg finner ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 er 88 mod ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 SE der var du ja xD husker du skilt nummeret sondre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 hehe:P jaja sr84009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 titter du i samma slengen med skiltnr om det kom med katalysator org?=) Er ikke krav om katalysator på biler før januar 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 titter du i samma slengen med skiltnr om det kom med katalysator org?=) Er ikke krav om katalysator på biler før januar 1989 om bilen kom orginalt med kat slipper man ikke unna kravet ved feks en ombygning så hjelper ikke om kravet kom seinere:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 har du plukket noen deler av bilen? isåfall hva? hvordan er stand på bilen utenom motor?? jeg og en kompis er veldig intr men må kjøre 5-6 timer en vei å hjem igjen så vil nødig kjøre bomtur med biltralle:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 er i sverige nå.... tatt av grillen som er i bilen og radiatoren og noen blinklys forran.. kommer tilbake på søndag så har jeg helt glemt å ta bilder.. kan ta en 30 - 40 bilder til tirsdag så sender jeg alt på mail ? så ser du selv.. skal være nok så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 flott det, tatt av? har du alt enda md andre ord=)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 har ikke solgt noe fra bilen nei.. bare blinklys forran.. men har noen andre liggende så skal ha alt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Byr 100+ frakt for pedalsettet inkludert clutchpumpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 ellers takk har 3 stykk som kansje vil ha hele bilen .. vil prøve å selge hele mens den er komplett først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 flott det, tatt av? har du alt enda md andre ord=)? har tatt noen bilder nå.. har du en email jeg kan sende til? har vist demontert rattet og litt diverse og men alt ligger i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg