kreastian Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Heisann folkEnz og velkommen hit! Har da vært å hentet meg ny bil i Hønefoss for bare noen dager siden som jeg tenkte dere skulle få se! Her har jeg tenkt til å vise frem hva planene mine er og hvordan sluttresultatet blir. Rask info om bilen - Kjøpte bilen av en mann sent i 30-årene, bilen har nå rulla 254.000km men bærer ingen preg av dette. Nylig EU-ok uten feil. Tross litt smårust så bestemte jeg meg for å ta med denne bilen hjem da det ikke er noe kritisk bortsett fra et hull i kanalen, men dette har jeg en kompis som kan hjelpe meg med, så dette ser jeg ikke noe svart på. Dette er da en BMW 323i Touring som var så heldig å ankomme vår verden i 1997, under panseret er det en 323i på 170hk som har jobbet seg gjennom 254.000km. Den har også vært så heldig å fått en veldig fin farge som heter Boston Green! Orginal facelift, el. vinduer, el. takluke. Planer - - M-lister rundt hele - Orange sideblinkers - Orginale spredere - Orange blinkers - Nye plugger - Oljeskift m/filter - M-Tech rundt hele - Artec felger - Rustfjerning - Super Sport Black Evolution, senk - Nye hovedlykter - Nye baklykter? - Lakkere opp igjen Det er hva jeg har kommet på så langt, men lista blir antakeligvis lenger med tiden. Noen bilder - (Har desverre bare shitty iPhone bilder, kommer bilder med mer kvalitet med tiden.) Takk for at du tok turen innom. Følg gjerne med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 Reservert post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Kan nå meddele at jeg har slengt inn en ordre på Koed.com til over 20.000,-. Så da blir det ordnings! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Det var litt av en bestilling:) fin bil, og fin farge! Minner litt om min gamle. Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Ja, koster å være kar hehe. Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Jøss, bytta ut cab'en? Grattis, meget godt utgangspunkt! Felgplaner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Japp, sikta for litt større motor =) Ingen spesielle planer så langt, men sitter å kikker litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Hell yeah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Grattis med ny bil Kristian Ligger 4 Ac hjul og venter på deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Takk for det! Mye skal du ha for de a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 De går for 17.000,- før 1 januar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Haha, skal bare vinne lotto'n først =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Great Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Desember 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2012 Håhå. Jeg tok med bilen inn på jobb idag for å sjekke hva som lagde skrapelyder foran på venstre side. Jekka opp, tok av hjulet og det viste seg at festene til bremseskjoldet hadde rusta rett av så dette hang ned på felgen. Endte opp med at jeg har fått en liten sexy fartsstripe inni tønna på felgen, men det går fint! Ekstra sjarm på vinterhjula.. Jeg visste at bremseskjoldene hadde sitti der en stund og at de måtte byttes. MEN, at de var SÅ ille som dere nå skal få se var jeg faktisk ikke klar over så der fikk jeg meg en overraskelse. Enda mer lagt til i handlelista! Woopwoop! Kommer mer updates senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 18, 2012 Share Skrevet Desember 18, 2012 Bytte termostat til helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå