Gå til innhold

US blink til e46 99 mod! trenger hjelp fort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg trenger litt hjelp med å koble opp US blink uten å scanne.. Noen som har gjort det før som kan fortelle, linke hva de har gjort?

plis svar meget raskt.. haster!

Skrevet

ja, det er sånn som lyser hele tiden :)

daim.. parkylys og usblink er så fint å kjøre med, men får teste.. har også hørt det er en måte og koble.. kutte en LMC kabel fra parklyset eller noe rart.. håper noen har allerede gjort det, og kan forklare how :)

Skrevet

det hjelper ikke på denne modellen tror jeg.

hadde en e46 2000mod. da kjørte jeg med dioder i parklysene og skjedde ingenting med blinklysene.

tror det er faceliften som reagerer på dioden

Skrevet

Jeg koblet mine ved hjelp av to vekslende enkeltrelè og sikringsholder fra biltema.

Dersom du kan å lese koblingsskjema sånn någenlunde, så legger jeg ved guide her:

http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=44

Delenr fra biltema:

2 stk art.42-303 relèer

1 stk art.35-648 sikringsholder

Her er et bilde fra min bil

311292_10152178383310054_1808495000_n.jpg

Noen mener det er en "makkete måte" å gjøre det på, men siden jeg ikke fikk kontakt med kina-diagnoseutstyr hjemme, så tok jeg like så greit å kobla det slik. Eneste som var litt makk var å finne en strømkrets som slo inn på tenningen. Fant det til slutt nede i boksen til styreenhetene. (NB! Tre her ledning gjennom en alleredeeksisterende strømpe inn til boksen - så unngår du at det kan trenge vann inn i boksen)

Klipte ikke en eneste kabel.. brukte bare strømtjuver og beit meg innpå. Funker knall :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...