hanskr Posted December 18, 2012 Posted December 18, 2012 hei nokon som veit kor eg kan få tak i papir på lyktene til bilen min? e34 eventuelt nokon som har å kan kopiere elle scanne? treng for godkjenning mvh hans kr
SpiXi Posted December 18, 2012 Posted December 18, 2012 er det ikke e merka glass på de ? jeg fikk ikke med tuv papirer når jeg kjøpte helle de lyktene mine. men de er e merka
hanskr Posted December 18, 2012 Author Posted December 18, 2012 er det ikke e merka glass på de ?jeg fikk ikke med tuv papirer når jeg kjøpte helle de lyktene mine. men de er e merka okai:) har lest att folk har papir på lyktene i div anonser osv Ska på bt å vise bil å senk osv å tenke eg kunne få alt i vognkorte når eg først var der dei kan jo påstå de e sotespray osv
thorbis Posted December 18, 2012 Posted December 18, 2012 sålenge de er e eller ce merka trenger du ikke papirer på lykter. merkinga henviser at de er typegodkjent for den standaren loven kreven til lysstyrke.
hanskr Posted December 18, 2012 Author Posted December 18, 2012 sålenge de er e eller ce merka trenger du ikke papirer på lykter. merkinga henviser at de er typegodkjent for den standaren loven kreven til lysstyrke. takker
Recommended Posts