Torek Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Vil bare minne om åpning av Vurrusjøen Iceway den 29. desember! Vanvittig flott bane omkranset av flott natur. Adresse: Kopparleden, 2443 Drevsjø I tillegg har Ferdinand Motor sin årlige "Ferdinand Ice Festival" den 11.-13. januar. For mer info se: http://www.ferdinandicefestival.no/ Vitale data for baneprofilen 2012/2013 sesongen: - 4.2 km lang - 20-30m bred - Langstrekket er ca 700m. På Vurrusjøen ferdes vi i hovedsak under samme forutsetninger som på offentlig vei. Fører skal ha førerkort. Øvelseskjøring er lovlig. KUN tillatt med 1 passasjer. Kjøretøy skal være teknisk helt i orden. Ingen bremselys=kjøreforbud. Lekkasjer av olje eller vann=kjøreforbud. Støygrense=max100db Kjøring med konvensjonelle vinterdekk krever IKKE Hjelm. Kjøring med ishjul krever at fører og passasjer har hjelm. Det kreves ikke bur i bilen. Overtredelse av nevnte påbud=Kjøreforbud/bortvisning. Prisene er som forrige vinter: Medlemmer NMK Engerdal Ikke Ishjul = Kr.200,- Ishjul = Kr. 400,- IKKE Medlemmer i NMK Engerdal Ikke Ishjul = Kr.300,- Ishjul = Kr. 600,- Ved utforkjøring får man hjelp til tauing(innenfor rimelighetens grenser). VELKOMMEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Hvor er så dette? Vurrusjøen sier meg ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2012 Har oppdatert 1.post. Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Brei og fin bane! Kult, spørs om jeg tar meg en tur for å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Skal opp dit på Ferdinand treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Norges beste isbane, neppe noen tvil om det! Ekstrem dugnadsånd og jernvilje blant gutta som driver dette Håper å kunne tatt meg en tur oppover jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Jepp, her er det dugnadsånden som regjerer. Jeg skal dit og leke på åpningen + kaaanskje under Ferdinand-helga(skal iallefall være tilskuer). Gleder meg som en unge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Skal opp dit på Ferdinand treffet. Kjøre?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Skal opp dit på Ferdinand treffet. Kjøre?! Jeg tør ikke ta med 320 "M3" dit, for den må selges, skal jeg ha råd til å gjøre 1 er'n ferdig før sommeren. Vi er en gjeng med 2 stk M3 er, 1 Evo 10 tror jeg, Audi A5 tdi bane bil, Audi TT, 996 cup Porsche og 2 eller 3 stk Subaru cup biler. Så Sandefjord gutta vinner på bane og på festen, vært år der Så får vel noen runder i en av M3 ene. Da jeg server dem litt osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 Haha. Solid følge! Tror dette blir en vanvittig helg! - men festen vinner dere ikke. Husk at vi er bønder oppi her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Var en konge helg Banen var knall bra, men synd is tåka gjorde så dårlig sikt. Synd var det med overvannet på lørdagen, også. Var 34 blå der på natta, men jaggu fikk vi liv i alle bilene. http://hauganfoto.wordpress.com/2013/01 ... -2-lordag/ Å ja, tror nok vi Sandefjord gutta vant festen Les hva Gunnar skriver !! Gunnar Sømåen Birkenfeldt Vil med dette takke alle for en alldeles fabelaktig helg på isen! Hvor skal jeg begynne? Så mange inntrykk, så mange hyggelige mennesker, så jævelig (det må det være lov å si!) kaldt, så gærne sjåfører, hvilke fester, iherdig banemannskap, fantastiske kollegaer, for en bane!! Vertskapet Justyna d'Este og Rolf Mobæk! 3 døgn med smil og service! Gutta fra Sandefjord, hva skal man si...dere vet det selv, dere er ikke riktig nagla! ) I samme sjanger; Kåre-Jan, for en mann!! Ståle Sømåen - ta deg et varmt bad! Drit i hva de andre sier, alle må ikke være like. Det må da være lov å værra litt GÆÆÆERN!! Det er flere, Ralf Edstrøm for uvurderlig hjelp med musikken, gjøgler, morromann og speaker Per Christian Håveødegård, Femund Pub med omsetningsrekord fredag kveld, Jørn Hauganfoto Kristensen for de latterlig fete bildene, nachsgeneral Stendalen, Loveshack, Bulletproof, Fredheim, Bergen Racing Club, NMK Engerdal ved Ove Brennodden, Odd Nordli, Edvard Femundsenden for tusenvis av timer på sjøen! Min mor Undis Breen og Gerd Waldal for god lapskaus. Og Kenneth Sømåen for en voldsom arbeidskapasitet! Ferdinand Ice Festival hadde aldri skjedd uten deg! Takk alle, takk Drevsjø! Takk for denne gang! Vi SKAL oppover neste år også !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 http://hauganfoto.wordpress.com/2013/01 ... -2-lordag/ : FETT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 http://www.trackinvaders.net/2013/01/fe ... -festival/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrullex Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Noen bilder fra lørdag Fisker Karma Dagens "sykeste", motorsykkel i -23 Nissan GT-R Lamborghini Gallardo Spyder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå