BlueM Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 Fruens E46 316 fikk også mye "gugge" i oljen. Gulhvitt slim som så skikkelig guffent ut. Jeg fryktet også gåen toppakning og alskens styggedom, men tok bare et oljeskift, og sørget for at bilen fikk en langtur nå og da. Problem solved. Så aldri noe mer til "gugg" i oljen. Siden du ikke mister kjølevann, så er jeg helt sikker på at du bare har kondens i motoren som vil forsvinne om motoren får lov til å ta en skikkelig langtur. Om du spanderer et oljeskift i tillegg så har du helt sikkert en fornøyd bil i lang tid fremover.
joakimmarkussen Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Skrevet Januar 1, 2013 har nettopp byttet olje og det kommer fram deles til bake. men det kan jo ha noe med at den blir brukt til mye små kjøring og råning? men den svetter også ganske mye olje på motoren ett sted usikker på hvor, men eg tror det er fra de ventilene fremst på blokken. har kjøpt nye o ringer til di så skal skifte de no til uken og se om den fram deles svetter, ka det ha noe med det og gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå