Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det kan bli problematisk med senkefjærer foran (30-35mm) på en F11 (525d) med EDC??

Får man 'utnyttet' EDC fullt ut selv om man senker foran?

Skrevet

Svaret fra Bavaria var nokså klart: 'Du må jo ikke finne på å senke hvis du har EDC!'

De mener at mye av vitsen med hele EDC faller bort, uten at jeg forhørte meg i detalj hvorfor.

Flere på verkstedet der mente av hvis jeg absolutt skulle senke bare for at bilen skulle være noen få cm lavere når den står i ro, og samtidig 'rote til' hele det avanserte EDC systemet, så måtte jeg være på grensen til dum! :)

Og når det er sagt, med snøen som har vært her i Rogaland den senere tiden så har faktisk de få cm i høyden vært sårt trengt rundt i sidegatene.

Er jo når man kjører enten i høy hastighet eller kjører litt aktivt at det er behov for at den suger seg til bakken, mens i bygatene skal bilen ha litt høyde og være mer 'praktisk til det bruket. Derfor har jeg kommet av hele senkingen..... At den ikke ser så 'fancy' og lav ut når den står i garasjen får så være :D Innser vel at det er på tide å 'vokse fra' hele senkingen nå som bilene har så avanserte fjæringer, selv hvor konservativt det måtte være ....

Så får heller de med E30, E36 o.l holde seg til senking 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...