KarlDahl Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Var på huggern med en kamerat istad som så etter noe volvo greier så da føyk jeg bort og kikka etter motor til e30n min. Så fant jeg motoren som det er bilde av, satt i en e36, syns ikke den så ut som en m50.. Noen som kunne hjulpet meg her? lurer på hvordan motor dette er.. Beklager dårlig bilde.. Den stod oppå en annen bil.. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Det er en m50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Okei, kikka litt rundt på nettet nå. er ikke en S50 altså? Og hvordan kan jeg "lett" se at det er en 2,0l eller 2,5l? eller er disse 100% identiske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Det der er nok en m50 med vanos ja, ikke noe s50 b20 og b25 har forskjellig størrlse på innsug bl.a. du kan jo sikkert sjekke det opp med chassinr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Jeg er blank! hva er vanos og ikke vanos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Tror nok ikke du finner noen S50 slengende på lokale høggern gitt Vanos er hydraulisk/mekanisk enhet for variable ventiltider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Kunne jo hende, haha Syns jeg bare så litt likhet på innsuga Begge kan ha turbo eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 20, 2012 Share Skrevet Desember 20, 2012 Alle motorer kan i utgangspunktet monteres turbo, men hvis du mener om de har turbo originalt, så nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Okei takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå