Hakon Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Svært få fordeler med X1. En vanlig 3-serie er mer komfortabel, selv om den har sportsunderstell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
big-p Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2012 Jaja, er ikke noe annet å gjøre enn å prøvekjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Jeg har prøvekjørt et par X1´er med varierende utstyrskombinasjoner med tanke på understell. Det jeg sitter igjen med etter disse turene er at X1 er EKSTREMT stumpete. Det er konstant harde slag, og man merker hver bidige lille dump i veien som om man kjørte med 22" uten gummi. En 3-serie er i en helt annen liga i min verden, har testet E91 og F30, og der er forskjellen heller mindre synes jeg. Uansett er 3-serien bedre på plass, bedre å kjøre, føles en klasse over, samt er en laaaaangt bedre/artigere bil å kjøre med tanke på følelsen man får når man kjører. X1 virker på meg som en liten jentebil.. Passet bra til hun frøkna som "eide" den ene jeg kjørte - Therese Johaug... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå