Mr.Goodisland Skrevet Desember 21, 2012 Skrevet Desember 21, 2012 Hei Eg veit det har våre mange slike trådar før meg, men eg får likevel ikkje greie på det eg vil. Derfor spør eg om att. Eg har ein tyskimportert e39 med stor kjøyrecomputer. Korleis kan ein skifte språk frå tysk til engelsk utan å koble til datamaskin eller levere den inn på merkeverkstad? Eg har høyrt det går an å gjere med ein av TEST funksjonane ein får opp når ein held inne "check" knappen i instrumentpanelet. Låsen er på i instrumentpanelet mitt så eg treng og å vite kor eg skrur av denne. Og er det andre nyttige ting ein kan få ut av desse testane?
nimitz Skrevet Desember 21, 2012 Skrevet Desember 21, 2012 Mener det er et ikon nede på skjermen nå den er på hovedmenyen. Trykker du på det så kan du stille klokke, mnd etc og deriblant språk. Regner med at det er både engelsk og tysk språk på alle. Det var det i hvertfall på min og den er tyskimport.
Mr.Goodisland Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Skrevet Desember 21, 2012 Hmm. Eg finn ikkje noko ikon. Det ser slik ut:
nimitz Skrevet Desember 21, 2012 Skrevet Desember 21, 2012 Ok, skjønner. Men du har heller ikke den store kjørecomputer. Den lille som du har kjenner jeg desverre ikke til://
Mr.Goodisland Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Skrevet Desember 21, 2012 Åja. Trodde det var denne:p men men Noen andre som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå