Kjellsen Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Hei. jeg har ett lite problem. Det er dårlig nærlys på min E30 316 med DE lykter. Dette trodde jeg var kun dårlige pærer. Men nei, det ble litt bedre lys, men ikke voldsomt. Ser kanskje ca 15 meter forran meg. Jeg har tenkt på å sjekke om det er voldsomt med spenningsfall, men vil da ikke tro det skulle bli så dårlig lys av dette. Har brukt de samme pærene på en Sierra og det ble 3 ganger bedre lys. Hva tror dere det kan være? På tide å skifte lykter? Disse type lykter: Mvh Kjellsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 21, 2012 Share Skrevet Desember 21, 2012 Mål spenningsfall først. Kan ha mye å si. Men er ikke utenkelig at både reflektor og glass er utslitte. Er jo en gammel bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjellsen Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 Skal måle det vettu. Mulig jeg må koble til ett reele for å få vekk fallet om det er mye. Ja, men ser ikke ut som om reflektor gjør jobben i det hele tatt når jeg ser på lyset. Men ja, har jo gått noen år og er jo originale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå