Christian_1992 Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Noen som selger en frontrute til en E90 08 mod? Jævla gøy å parkere bilen også har sikkert en eller annen full idiot punktert dekket mitt og slått svære sprekker i ruta mi... satan hvis jeg får tak i dem ass...! Noen som har noen gode tips hvor jeg kan skaffe meg en frontrute til en grei pris? og er det noen som vet ca hvor mye d koster å bytte ei frontrute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 På forsikringa er det 1-2000 kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 På forsikringa er det 1-2000 kr.. Ink rute! Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_1992 Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 Så det lønner seg å ta dette på mi egen kappe? ei frontrute koster vel fort 4000-5000 jeg har bare regnsensor på den (tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Ta det igjennom ris bilglass el. Da ordner de det på forsikringen ferdig bytta for 1000-2000 kr. Avhengig av egenandel i selskapet ditt.. Mister ikke bonus, og 100% lovlig Vanlig prosedyre! Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_1992 Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 Seriøst? Wow! nå ble jeg lettet var redd for at jeg måtte ut med 8000,- kr Forresten jeg har If Superforsikring så jeg håper det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Bare å reise bort til dem Frontruta er det billigste som kan bli ødelagt Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå