Gismo Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Hei alle sammen hørt masse om bimmers.no så ville prøve å lage en tråd selv Ville ha en kul og morsom bil som var bensin gjerrig da jeg bare er student og har ikke råd til all verden. så valget falt på denne Her er min e36 cab 1996. (fargen er Montreal blau) Den har gått 170K og er i god stand. bilen har vært på bukk og der så jeg minimalt med rust. Bilen har også full service historikk nettop kjøpt bilen så fremtidsplaner er litt uklare, håper på ris/ros Kom gjerne med innspill Flere bilder kommer senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismo Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 Handlet Orginale lykter med AE i så jeg slipper å ha audi-lyktene som er på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Et grep i riktig retning allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismo Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 Et grep i riktig retning allerede Helt enig kommer på i løpet av de neste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismo Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 Hvor får man kjøpt nye skilter og skiltholder ?? et sikkelig NOOB spørsmål men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Hvor får man kjøpt nye skilter og skiltholder ?? et sikkelig NOOB spørsmål men men skilter får du kjøpt hos biltilsynet, men ser ut som du har de nyeste skiltene så du får ikke andre skilter til den, skilterholdere får du kjøpt på biltema, bil ekstra, bil forhandlere osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismo Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2012 Hvor får man kjøpt nye skilter og skiltholder ?? et sikkelig NOOB spørsmål men men skilter får du kjøpt hos biltilsynet, men ser ut som du har de nyeste skiltene så du får ikke andre skilter til den, skilterholdere får du kjøpt på biltema, bil ekstra, bil forhandlere osv thanks ja vet men klarte å bulke skiltene når jeg bytta fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismo Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Noen som vet hvor man kjøper nyrer til grillen ?? (facelift grill) Må ha med bakdelene av nyrene også ? anyone ? ellers går det fint med bilen fått byttet lykter og tatt lakkrens så den er blank å fin nu bilder kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Jeg kjøper mesteparten av deler hos Koed.no Fine priser og de er raske til å sende så lenge alt er på lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Flott bil! da æ kjøpte min cab sto di samme løktn på! Å dæm e jo ikke direkte nydelig. Deler får du jo kjøpt så å si over alt! kjøpte nyrene mine på ebay. har brukt koed og schmiedmann di siste gangan æ har kjøpt nåkka stæsh. Ebay e til tider ikke di raskeste pakkan man får! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismo Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 Jeg kjøper mesteparten av deler hos Koed.no Fine priser og de er raske til å sende så lenge alt er på lager Takk men følger bakdelene også med når man kjøper hos koed ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismo Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 Flott bil! da æ kjøpte min cab sto di samme løktn på! Å dæm e jo ikke direkte nydelig. Deler får du jo kjøpt så å si over alt! kjøpte nyrene mine på ebay. har brukt koed og schmiedmann di siste gangan æ har kjøpt nåkka stæsh. Ebay e til tider ikke di raskeste pakkan man får! Hehe , takk , din er ihvertfall kjempe fin Uff de lyktene skal se littt på koed Men du som har cab , det drypper litt vann fra kalasjen (a stolpe) noen tips ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Flott bil! da æ kjøpte min cab sto di samme løktn på! Å dæm e jo ikke direkte nydelig. Deler får du jo kjøpt så å si over alt! kjøpte nyrene mine på ebay. har brukt koed og schmiedmann di siste gangan æ har kjøpt nåkka stæsh. Ebay e til tider ikke di raskeste pakkan man får! Hehe , takk , din er ihvertfall kjempe fin Uff de lyktene skal se littt på koed Men du som har cab , det drypper litt vann fra kalasjen (a stolpe) noen tips ?? Tnx.. Har faktisk ikke det probleme me kalasjen. Det drypper visst æ har Hardtoppen på. Søkt litt rundt på norske å utenlanske forum uten hell. Er visst en gjenganger på mange E36 cabba. Noen som har lagt silikon imellom. Men det syns ikke æ hørtes no digg ut. Vil jo bare være sånn nødløysning. Tenkte æ sku prøve å skifte alt av pakninge rund a-stolpen og over frontruta, men har ikke kommet så langt. Får håpe du finn ut av d. Kjipt å bli våt på buksa av å kjøre en tur i regn. :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismo Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 Flott bil! da æ kjøpte min cab sto di samme løktn på! Å dæm e jo ikke direkte nydelig. Deler får du jo kjøpt så å si over alt! kjøpte nyrene mine på ebay. har brukt koed og schmiedmann di siste gangan æ har kjøpt nåkka stæsh. Ebay e til tider ikke di raskeste pakkan man får! Hehe , takk , din er ihvertfall kjempe fin Uff de lyktene skal se littt på koed Men du som har cab , det drypper litt vann fra kalasjen (a stolpe) noen tips ?? Tnx.. Har faktisk ikke det probleme me kalasjen. Det drypper visst æ har Hardtoppen på. Søkt litt rundt på norske å utenlanske forum uten hell. Er visst en gjenganger på mange E36 cabba. Noen som har lagt silikon imellom. Men det syns ikke æ hørtes no digg ut. Vil jo bare være sånn nødløysning. Tenkte æ sku prøve å skifte alt av pakninge rund a-stolpen og over frontruta, men har ikke kommet så langt. Får håpe du finn ut av d. Kjipt å bli våt på buksa av å kjøre en tur i regn. :-/ Mhm.. er litt dill dall med cab altså Tror også jeg må skifte de pakningene Får se hva jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Om du bulka skiltene så er det nok de gamle du har..De nye bare sprekker (plast)... Så er bare å dra innom biltilsynet og få nye skilt av dem..tror det koster 400kr for 2stk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå