Gå til innhold

Bmw e36 318i CAB SOLGT !!

Gismo
 Share

Anbefalte innlegg

Noen flere bilder hadde jo vært greit. Vanskelig å gi info hva du kan oppgradere når du ikke har lagt ut mer enn 1 bilde :)

Mine tips: Originale lykter, senk? og noen fete felger?

Heheh , ja skal laste opp flere bilder i kveld :)

Orginale lykter har jeg allerede men må somle meg til å montere de :roll: , har syykt lyst på noe BBS RS felger =P~

Senk får vente til sommeren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dessverre du er dårlig til å ta bilder. :lol: iPhone 5 produserer gode bilder under riktig lys.

Hva med å fullføre m-techen ? Speil, lister, bakfanger? Effektannlegg?

Haha :D kan godt være , fikk den for 1 uke siden #-o

Tror det kanskje kunne vært noe ja :) hvor får man kjøpt sånt a ?? :roll:

Åssen effektanlegg da ?? :mrgreen: må være noe som er ordentlig bolt on , har ikke tilgang til sveisegreier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget en liten liste på hva jeg skal gjøre på bilen fremover : ris og ros er lov.

M-fanger eller M-diffuser i orginal fanger

M-lister rundt

nytt ratt (har det orginale bussrattet nå)

Nye nyrer (svart)

Få på de orginale lyktene

USA blink (noen som har en DIY på dette ? )

Nye felger (åpen for forslag)

Senk (coilover/senkesett)

Eksos (må har litt lyd , men ikke noe harry eksos)

Orginal bmw cd spiller ( om jeg får tak i )

noen som vil legge til noe ? 8)8)8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjeelp !!

i dag begynte bilen plutselig å fuske og holder på å kvele seg hele tiden. vis man gasser hardt på så føles det ut som den blir kvelt og får ikke nok luft/eksosen går ikke ut ?

Vet at katalysatoren min er ødelagt og skrangler fra før av , kan de små bitene i katalysatorer tettet hele eksosen ??

er helt clueless , motoren oppfører seg som vanlig når turtallet er stabilt. men så fort man gasser på så holder den på å bli kvelt , og hele bilen rister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk tennplugger og tennpluggkabler, kan være LMM som er defekt eller sprekk og rifter i gummibelgen, eller dårlig kontakt på lambdaen.

Ytterlige tips til hva du kan gjøre med bilen, bytt til hvite rød baklykter løfter utseendet 1000 hakk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk tennplugger og tennpluggkabler, kan være LMM som er defekt eller sprekk og rifter i gummibelgen, eller dårlig kontakt på lambdaen.

Ytterlige tips til hva du kan gjøre med bilen, bytt til hvite rød baklykter løfter utseendet 1000 hakk :)

Takk for tipset :) Er LMM luft mengde måler som sitter på før luftfilter boksen ? :)

Har handlet : orginale lykter foran , hvite blink , røde/hvit baklykter og ny grill :D må bare somle meg til å montere , er ikke så lett i kulda :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen fiksa <3 Var ikke verre enn at en eller annen vakum slange hadde hoppet av :D

Har nå byttet til : orginale lykter med AE , røde/hvit baklykter.

Har også hatt en liten service på bilen skiftet : tennplugger , luftfilter , og planer om å bytte olje :)

bilder kommer snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...