Rollerboy Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 De nyeste skiltene i dag er av aluminium...plast er utgått for ei stund sia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismo Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 da tror jeg at jeg har de nyeste skiltene fordi de er aluminium. Er helt tom for ideer ang bilen noen ideer til hva som kunne blitt kult på bilen ? vet at jeg ikke har lastet opp så mange bilder , men det kommer i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Noen flere bilder hadde jo vært greit. Vanskelig å gi info hva du kan oppgradere når du ikke har lagt ut mer enn 1 bilde Mine tips: Originale lykter, senk? og noen fete felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismo Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 Noen flere bilder hadde jo vært greit. Vanskelig å gi info hva du kan oppgradere når du ikke har lagt ut mer enn 1 bilde Mine tips: Originale lykter, senk? og noen fete felger? Heheh , ja skal laste opp flere bilder i kveld Orginale lykter har jeg allerede men må somle meg til å montere de , har syykt lyst på noe BBS RS felger Senk får vente til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismo Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 Her kommer noen bilder Beklager kvaliteten på bildene Iphone 5 er noe herk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Tror dessverre du er dårlig til å ta bilder. iPhone 5 produserer gode bilder under riktig lys. Hva med å fullføre m-techen ? Speil, lister, bakfanger? Effektannlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismo Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 Tror dessverre du er dårlig til å ta bilder. iPhone 5 produserer gode bilder under riktig lys. Hva med å fullføre m-techen ? Speil, lister, bakfanger? Effektannlegg? Haha kan godt være , fikk den for 1 uke siden Tror det kanskje kunne vært noe ja hvor får man kjøpt sånt a ?? Åssen effektanlegg da ?? må være noe som er ordentlig bolt on , har ikke tilgang til sveisegreier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismo Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 Laget en liten liste på hva jeg skal gjøre på bilen fremover : ris og ros er lov. M-fanger eller M-diffuser i orginal fanger M-lister rundt nytt ratt (har det orginale bussrattet nå) Nye nyrer (svart) Få på de orginale lyktene USA blink (noen som har en DIY på dette ? ) Nye felger (åpen for forslag) Senk (coilover/senkesett) Eksos (må har litt lyd , men ikke noe harry eksos) Orginal bmw cd spiller ( om jeg får tak i ) noen som vil legge til noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismo Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Hjeelp !! i dag begynte bilen plutselig å fuske og holder på å kvele seg hele tiden. vis man gasser hardt på så føles det ut som den blir kvelt og får ikke nok luft/eksosen går ikke ut ? Vet at katalysatoren min er ødelagt og skrangler fra før av , kan de små bitene i katalysatorer tettet hele eksosen ?? er helt clueless , motoren oppfører seg som vanlig når turtallet er stabilt. men så fort man gasser på så holder den på å bli kvelt , og hele bilen rister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Sjekk tennplugger og tennpluggkabler, kan være LMM som er defekt eller sprekk og rifter i gummibelgen, eller dårlig kontakt på lambdaen. Ytterlige tips til hva du kan gjøre med bilen, bytt til hvite rød baklykter løfter utseendet 1000 hakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismo Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Sjekk tennplugger og tennpluggkabler, kan være LMM som er defekt eller sprekk og rifter i gummibelgen, eller dårlig kontakt på lambdaen. Ytterlige tips til hva du kan gjøre med bilen, bytt til hvite rød baklykter løfter utseendet 1000 hakk Takk for tipset Er LMM luft mengde måler som sitter på før luftfilter boksen ? Har handlet : orginale lykter foran , hvite blink , røde/hvit baklykter og ny grill må bare somle meg til å montere , er ikke så lett i kulda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismo Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Da var bilen fiksa <3 Var ikke verre enn at en eller annen vakum slange hadde hoppet av Har nå byttet til : orginale lykter med AE , røde/hvit baklykter. Har også hatt en liten service på bilen skiftet : tennplugger , luftfilter , og planer om å bytte olje bilder kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gismo Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Da var caben solgt og følelsen jeg sitter igjen med er super deilig nye bilen er en Audi a4 b6 1.8 turbo quattro Hade BMW folket ( I en liten stund i hvertfall ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå