Myshan Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Holder på å bygge turbo på min m20b25 og lurte på hvor den beste plassen å ta oljereturen va ? Har sett noen som har tatt denne i bunnpanna men er det så lurt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans_O Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Bunnpanna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myshan Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 Mn vil ikke oljenivået komme over da ? Eller går det fint visst røret er tykt nok ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 jeg har returen ca. på midten av bunnpanna og det funker helt fint, indre diameter på 10-12 mm mener jeg og huske. De fleste med m20 turbo har toppmontert turbo så sjeldent det er noe særlig problem. Bare ikke sett den helt i bånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 Her monterte jeg min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myshan Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2012 Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå