Gå til innhold

2 stk 525tds vurderes solgt!

runar.oye
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Så jævlig dårlig gjort å legge ut en bil til salgs, så trekker du den for salg fordi du skal bruke den selv! Er så irriterende dette her, jeg vurderte faktisk bilen og hadde ordnet med finans!

Du er herved rapportert inn til moderatorene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jævlig dårlig gjort å legge ut en bil til salgs, så trekker du den for salg fordi du skal bruke den selv! Er så irriterende dette her, jeg vurderte faktisk bilen og hadde ordnet med finans!

Du er herved rapportert inn til moderatorene.

viss ikke du ser det så står det jo faktisk vurderest solgt Pollyy !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger her er ikke seriøs...kjøpte en delebil av han som han "bare" hadde plukket automatkassen og dynamo fra. Når jeg hentet den spurte jeg om tankpumpa for dette var vensentlig for kjøpet å den skulle være der. Det var den ikke! Så skulle han skaffe den til meg for en kompis hadde lånt den... å har nå prøvd å fått tak i ham uten at han svarer mer. Jeg gav han 2 uker til og ordne dette på for 3 uker siden å ingenting skjer!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Selger her er ikke seriøs...kjøpte en delebil av han som han "bare" hadde plukket automatkassen og dynamo fra. Når jeg hentet den spurte jeg om tankpumpa for dette var vensentlig for kjøpet å den skulle være der. Det var den ikke! Så skulle han skaffe den til meg for en kompis hadde lånt den... å har nå prøvd å fått tak i ham uten at han svarer mer. Jeg gav han 2 uker til og ordne dette på for 3 uker siden å ingenting skjer!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

STEMMER!... jeg snakket med han i flere uker om bil nr1 og sa jeg kunne hente den på dagen, etter mye om og men fant han ut at jeg ikke kunne hente den siden den manglet en forbanna kjøleslange... spurte han siden om bilen nå var klar... det var lenge før bil nr1 ble solgt.. venter fortsatt på svar :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...