Håkon E39 Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Hei, kan man ettermontere M5 eksos på en Vanlig E39 520 uten store problemer og forandringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 nei, er MØE jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon E39 Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 Ok, men det er det verdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 du mener det ja.. Lykke til! Må sveise om fra midten ca og, pga 1 sylinderbanke på 520 vs 2 på M5. Er også mye som er i veien bak traversen som må byttes ut og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon E39 Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 Det var liksom det svaret jeg ikke ville ha Da ble det M fanger bak og en liten stuss ut istede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 Går vell å bytte til m5 bakpotte? Må uansett kappe i bakfangeren hvis du ikke kjøper m5 bakfanger eller diffuser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 å bruke ene m5 potten ser jeg ikke problemet med, litt kapp og sveis, så er du der, men å bruke begge så må du bygge om hele gulvet bak for å få plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon E39 Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 da venter jeg heller til jeg har mulighet til å kjøpe meg original E39 M5 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 da venter jeg heller til jeg har mulighet til å kjøpe meg original E39 M5 Nydelig bil Ikke vet jeg hva du vet fra før. Men det finnes plug and play eksos slik du får dobbel eksos på begge sider bak. Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon E39 Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2012 blir kanskje litt vell mye brom brom i forhold til motoreffekt :whoa: jeg tror jeg monterer M-tech fanger bak med dobbel eksos-stuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 24, 2012 Share Skrevet Desember 24, 2012 ja for det er tøfft. ser helt løk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 ja for det er tøfft. ser helt løk ut. Hva er galt med M-tech fanger og dobbelstusser da, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 25, 2012 Share Skrevet Desember 25, 2012 om du har tenkt å kjøpe feks supersport sitt 4 rørs system, så ser det løk ut. men vanlig 2 rør og m fanger ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå