Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dette er den "klassiske" krysseikefelgen så har jeg en. Er usikker på betegnelsen, men den er skrudd, og kom m en E38 tror jeg.. Gidder du legge ut et bilde så skal jeg finne den fram, da den er lagret litt tungvint tilgjengelig.

Skrevet
Hvis dette er den "klassiske" krysseikefelgen så har jeg en. Er usikker på betegnelsen, men den er skrudd, og kom m en E38 tror jeg.. Gidder du legge ut et bilde så skal jeg finne den fram, da den er lagret litt tungvint tilgjengelig.

Høres mer ut til og være den 2 delte RC felgen det(var ekstra utstyr til E38/e39). RS felgen er 3 delt.

Skrevet

Sikker dårlig forklart men eg tenker på gamle Bbs rs 16" 006 eller 211. Et 11,20 eller 24 Er felg med 34 skruehull eg trenger.

Hva betegnelsen er betyr forsåvidt ikkje så mykje da eg tenker å kjøpe ny ytter og innering..

o2xa7yqdwxfwaa26gbna.jpg

kxloxtrr7rhryk8029z3.jpg

cc5iw0oe8522ibgbv8sr.jpg

Skrevet

Hei.

Har akkurat bumpet fram et sett med nyrenoverte RS felger under "dekk og felger selges". taxibjørn selger dem.

De er i perfekt stand. Så kan du sikkert selge dine egne felger som uansett skal fikses opp, så sant disse felgene har bredden du er ute etter.

Eirik.

Skrevet
Hei.

Har akkurat bumpet fram et sett med nyrenoverte RS felger under "dekk og felger selges". taxibjørn selger dem.

De er i perfekt stand. Så kan du sikkert selge dine egne felger som uansett skal fikses opp, så sant disse felgene har bredden du er ute etter.

Eirik.

Nydelige felger :D Bare synd det er feil bredde, et og dekk+ at eg skal ha gull senter og 2,5" ytterring.. Kunne eventuelt brukt de 2 bakfelgene framme, men da eg eg tilbake til start:) Ellers takk for hjelpa da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...