Azeton Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Den ene så fin ut men den amdre var revnet litt i gummien. De er var nok 18 år gamle. Kasterstagforingene må jo byttes jevnlig. Hvert 3-4 år om man kjører på dårlige veier som i oslo. Forstillingen min er for tiden lydløs og tight. Jeg bytter enda ofterer. Men jeg bruker om igjen aluforingene jeg har til kasterstagene
øyvind bp Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Skrevet Januar 1, 2013 Hvordan presser du de ut? Hva mener du med aluforingene. Kjøper du bare gummien? Jeg har kjøpt lemforder foringer. Der er foringen inne i en stålhylse. Så presser man de bare inn i staget. Har gått til verksted å fått presset inn. Har ikke funnet ut hvordan jeg skal klare å presse de inn selv enda. Eller har funnet det ut, men verktøysettet koster 2000 spenn
Marionette Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 Når jeg byttet mine traversforinger brukte vi gjengestang for å "trekke" dem inn, igrunn ikke noe problem ved den metoden har jeg erfart
øyvind bp Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Skrevet Januar 1, 2013 Skjønner. Var det jeg og hadde tenkt på. Men for å trekke de ut må man vel ha en kopp som passer akkurat rundt foringen som anlegg mot staget. Det settet jeg tenkte på er bare en koffert full av slike i alle dimensjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå