Gå til innhold

Bmw e30 318is

KarlDahl
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått eu godkjent bilen for 2 uker siden og bruker den hver dag nå og fungerer utmerket :)

Blir nok ikke mye fremgang her da den er "ferdig" for nå. Men har fått meg noen ny hjul og fått den litt lavere i ræva :)

Bilde fra treff i helga! :)

yivrnwz50ugjxybmf75m.jpg

Angeleyes lyktene skal VEKK!!

Litt som skal på etterhvert.

org eller sorte DE lykter

60/60 senk

sperrediff

Nye skilter da de jeg har et bøyd og stygge..

Ny eksos

El vifte

IS leppe

Nye speil

og sikkert litt smått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

slik e30n er om dagen!

Imårra blir det laget ny eksos med supersprint bakpotte!

8oakpvsn0yy0emghkfdn.jpg

Fått den litt lavere bak! hjalp fælt på utseende! Ser kanskje litt høy ut foran på bildet men er ikke så mye høyere der enn bak :)

wtvuohvvu5rja69fgv6u.jpgidw32mkdb42blk65f8m9.jpg

Var innom hoggern igår og skulle kjøpe et plast deksel til motorrommet, da kom jeg over et helt ok m tech II ratt jeg fikk til en meget overkommelig pris litt slitt, men ikke hulle eller rifter :D

ync7e2skj754882dvazh.jpg

Har også lagt ut bilen for salg, noe jeg VURDERER da jeg vil ha noe større og litt mer brukevennelig. Vil jo egentlig ikke kvitte meg med gullet heller men den blir litt liten og ha som bruksbil merker jeg! Skulle gjerne hatt den som bil nr2 men da jeg ikke har ei krone til overs må jeg kvitte meg med den for og finansiere "ny" bil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AE e lykter på e30 passer ikke :shock: røkk ut pæran i ringan.. å legg svart film på lykan til du får nye :wink:

Nei, syntes ikke det selv når jeg fikk de på... Men har ikke org lykter lenger da jeg kasta de gamle da de var dårlige... Men de skal vekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har bestilt 60mm senkesett. Org frontlykter er på vei i posten. Fått på Azev A hjula igjen med sommerdekk og lav profil! Sveisa ny eksos med supersprint potte! Grom lyd! Har også kjøpt en delebil så har da alle lister og småpjusk som mangler rundt om kring! :)

Vurderte og selge men blir nok en stund til allikevel :P Kan ikke kvitte seg med en slik god bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Heisann. Denne tråden tar vel slutt her... Satser egentlig på å få tak i et bra 2 dørs kaross men får se om jeg orker og bygge opp denne igjen!

16. mai. Fått skikkelig lavprofil og dekkstrekk på azev hjula. Bestilte senkesett. org lykter på vei i posten, lagd grom eksos og alle lister var anskaffet!x8ily5cw0rlpzjmd6ezc.jpg

17. mai var jo en fin feiring til det var cruising på kveldinga...9h0uwhsn124mns623ica.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...