Reset Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Noen som vet om oljetemp føreren på s38b38 har noen annen funksjon enn temperatur viseren i speedometeret? Går den på styreenheten o.l.? Skal koble opp oljetemp måler på min ombygde e30 med s38. Så vurderer og koble meg rett på måleren å trekke opp kabel til måleren. Greit å vite litt om det før jeg kobler av originale ledningen . Håper noen kan komme med noen fornuftige innspill angående dette Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Normalt sett går oljetemp kun til måler, mens vanntemp brukes for kaldstartsfunksjon, tomgangsstyring, og kriterie for overrun fuel cut. På s38 kan jeg ikke garantere no, men er ganske sikker på at motor funker uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2012 Okay Det med vanntemp v iste jeg Noen som kan bekrefte oljetemp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsen93 Skrevet Desember 26, 2012 Share Skrevet Desember 26, 2012 Har klipt olje temp ledningen på min b38, og bilen starter iallefall Har kun kjørt et par kilometer så om det virker knirkefritt kan jeg ikke garantere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Den har kun funksjon til instrumentet, jeg lot den ligge og koblet opp egene målere til oljetrykk og oljetemp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 Tok en råsjangs å tok ledninga jeg så nå har jeg montert opp og alt fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå