Haakjin Skrevet Juli 5, 2013 Skrevet Juli 5, 2013 Jeg tenkte likt som deg og kjøpte Link G4 Extreme (V88). Så har jeg i hvert fall sprut til de fleste motorer og nok innganger/utganger Støtter denne, jeg har også ett Link G4 Extreme som er Vipec, bare en billigere versjon, står Vipec når du skrur av lokket til hjernen. Kan hende det er noen andre funksjoner på Vipec, men det tror jeg ikke er mange. Veldig fin pris, og mange i nærheten av Surndalen som har peiling på Link/Vipec Kult prosjekt, blir dette like bra som IXen skal du være veldig fornøyd - Håkon
Gjest Skrevet Juli 5, 2013 Skrevet Juli 5, 2013 Har stor tro på Vipec sprutet jeg ja. Har ikke sjekket opp pris enda men skal sende en e-post til forskjellige leverandører og høre litt Driver og lager innsug i Solid Edge nå for å se litt hvordan det blir. Vil prøve en litt annen utforming på det enn det de fleste har. Får se hvordan det blir etterhvert..
Jørgen-A Skrevet Juli 5, 2013 Skrevet Juli 5, 2013 vi ka snakkes en dag om sprut. er en del tin g og tenke på mtp mapping osv
Gjest Skrevet Juli 5, 2013 Skrevet Juli 5, 2013 Jepp, det hadde ikke vært så dumt Jeg er rimelig blank så
evovrs Skrevet Juli 5, 2013 Skrevet Juli 5, 2013 Prat med marcello på GIK i Kongsberg, Han har mappa flere m20 med Vipec
Gjest Skrevet Juli 5, 2013 Skrevet Juli 5, 2013 Kan ta en prat med han skal det by på problemer. Mapping er laaaangt frem i tid enda, har mye arbeid foran meg før det! Men takk for tipset
Gjest Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Holder på med flytting inn i nytt isolert verksted. Har begynnt å fått montert opp litt vertøy på veggen så det blir litt system i det. Monterte opp det den nye verktøyvognen igår, ordentlig og rett verktøy er halve jobben. Skal bli gøy å skru utover høsten og vinteren Blir montering av løftbukk, avsug osv fremover nå. Så når alt er på plass blir det nedplukking av motor så få sendt inn toppen og veiva til cylmo.
Jørgen Lie Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 *Følger* Fulgte IX`n, så må følge med her også! Jobber du på Sollid Mek eller? Synes det var noe kjent med der du hadde bilen på jobb
Gjest Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Nei, gjør nok ikke det. Jobber hos A.Kvam AS i Rindal!
speedtouch01 Skrevet Juli 11, 2013 Skrevet Juli 11, 2013 Har du bestilt ny front til bilen ? Snakka netopp med gs og dei ikke kan skaffe støtdempertårn på grunn av at dei ikke er i produskjon lenger Finnes det andre plasser å kjøpe slikt? sjøl fikk eg heldigvis tak i begge, eit via privatmarkedet. Mulig at tårn til 88--> fremdeles er å få kjøpt? Men eg fannt fler privatannonser der dei solgte slike, kan linke deg dei på pm viss du vil
Gjest Skrevet Juli 12, 2013 Skrevet Juli 12, 2013 Har du bestilt ny front til bilen ? Snakka netopp med gs og dei ikke kan skaffe støtdempertårn på grunn av at dei ikke er i produskjon lenger Finnes det andre plasser å kjøpe slikt? sjøl fikk eg heldigvis tak i begge, eit via privatmarkedet. Mulig at tårn til 88--> fremdeles er å få kjøpt?Men eg fannt fler privatannonser der dei solgte slike, kan linke deg dei på pm viss du vil Høyre side er ute av produsjon vet jeg, var det sist jeg sjekket opp dette. Men venstre er få kjøpt. Er naturligvis høyre side jeg trenger mest, er vel mulig og få tak i om man søker litt rundt om. Mulig det blir å tøye/dra litt i disse vangene/tårnene med meg hvis det er mulig å få det rett igjen via denne måten.. Send meg en PM ang disse annonsene du
Gjest Skrevet Juli 15, 2013 Skrevet Juli 15, 2013 Ble en uke tidligere ferie enn planlagt så begynner på innsuget imorgen... Har slitt litt med nattesøvn i det siste pga alle planene for nytt bygg. Er blitt jæv... gira på turtallsmaskin i det siste av en eller annen grunn. M20 + turtall = skepsis fra min side men er låv å prøve. Så spørs om det blir stage 3 fjærkit, gromt innsug, z58 kam og diverse... Innsug skal begynnes på imorgen så avgjørelsen får bli da eventuelt
Gjest Skrevet Juli 17, 2013 Skrevet Juli 17, 2013 Fikk så vidt begynt på innsuget ikveld! Plane flensen oppåver mot plenumet i morgen for å ha en rett flate å gå ut ifra samt kappe traktene i rett grader. Skal montere en 2L blokk i bilen for å se litt hvordan det blir med tanke på plass til/rundt innsuget..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå