Alf@75 Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Hei. Tenkte å handle en 2004 modell 316 rett over nyttår. Hører og leser at denne motoren kan ha problem med kjede strammere og sliders? Den aktuelle bilen er kjørt rett over 115000, hvordan sjekker man for disse feilene? Og hvordan forebygger eg de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E46/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 når du skal ha touring så ville jeg kjøpt 320 325 hadde en e46 touring som var 320d og jeg syntes den var litt slapp er greit og ha litt mer en 100 hk i en touring syntes jeg vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Vil anbefale noe sprekere enn en 316i Touring. hadde en 04 316i Touring for en liten stund siden. Synes den var VELDIG slapp. Er du ute etter en bil som er billig i drift så er 316 grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alf@75 Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 Denne bilen skal være billig i drift, at den har lite hk vet jeg.. Trenger jeg noe som er gøy å kjøre så tar jeg bare den andre bilen min.. Men angående de feilene nevnt i første posting...noen som vet noe om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 hvis du skal ha en bil som går billig så kjøp deg toyota yaris da denne bmw kommer til og gå få full gass hele tiden med 2 personer inni siden den er slapp og tung hvis du er ute etter en e46 touring som går billig så ville jeg gått for en 320d den jeg hadde lå på 0.62 på lang kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alf@75 Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 Jeg har hatt en 320d, og vet alt om de. Kan du ikke bidra med noe mer fornuftig enn de siste postene dine så trenger du ikke poste innlegg i det hele tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 www.google.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå