Jaxry Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Ser på bil. Se vedlagte bilder. Visstnok fra kanal. Er dette egentlig rustet jekkepunkt? Mye jobb å bytte, evt hvis kanal, mye jobb, dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Bilder mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 ja det er jekkepunkt. man KAN sveise inn en tykk stålbit og klaske på plass en orginal jekkepute. da koster det deg CA 500kr i deler + sveising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jaxry Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2012 Du skriver KAN. Men det anbefales ikke? Har ikke tenkt å sveise selv. Pris på verksted, evt svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Det anbefales selvsagt ikke. Spørsmålet mitt er egentlig, hvor mye rust finner man ellers på bilen? Den kanalen er rimelig morken og klar for bytte. Mye tyder på at det er mye mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Desember 27, 2012 Share Skrevet Desember 27, 2012 Her har du mye jobb. Det går IKKE å bare sveise på ei tykkere stålplate, da resten av kanalen vil presses inn når du jekker i det "juksa" festet. Her må kanalen av, og du må bygge opp indre kanal og jekkfeste på nytt før du har på ny kanal. Har gjort en liknende jobb på min egen e39, og erfaringsmessig er ikke kanalbytte på e39 økonomisk forsvarlig med mindre du gjør det selv. Du vil bli imponert over hvor mange sveisepunkter BMW har fått plass til, og hvor mange konstruksjonsmessige finurligheter du må ta hensyn til inni der. Er en drittjobb på godt norsk. Jeg KAN gjøre jobben, men det er ikke en lavkost affære... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå