Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har M52B28 motor til salgs i Stavanger. Så det er langt unna. Skal kanskje en tur til Østlandet i nærmeste framtid.

Jeg har en motor med 230.000 km til salgs for 11.000 kr. Da er motoren ganske komplett med hjerne, dynamo, servopumpe, starter, og LMM.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

Hei igjen.

Kjøpte du deg motor?

Jeg kommer hjem med ferge til Larvik mest sannsynlig på tirsdag kl 16.30. Det går en del tid gjennom tollen. Pluss at en annen kar skal hente en motor der i området. Da må jeg rydde mange deler ut av bilen for å kunne ta ut motoren. Klokken blir fort 18 og mer før jeg er ferdig. Da er det kanskje tid til å kunne hente motoren etter jobb?

Jeg har en meget bra M52B28 motor som bare er kjørt 180.000 km. Motoren ble kun byttet ut av selgeren pga ombygging til M3 3.2.

Denne motoren kan leveres med ledningsnett med hjerne og EWS deler, starter, dynamo, servopumpe, LMM og svinghjul m.clutch. Den koster 11.500 kr. Girkassen kan kjøpes i tillegg for 3.000 sammen med motoren.

Hvis dette er aktuelt for deg kan du kontakte meg her på forumet eller på 92 22 65 44.

Hilsen Eirik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...