arntzen.525tdsa Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 heisann har en e34 525tds plutselig sluttet høyre baklys og virke men bare kjøre lys. rygge lys og blink fungerer.ringene i angel eyes sluttet også og virke dette er også høyre men der og fungerer kjøre lys og fjærnlys lys i alle målere i spedometeret sluttet og virke der og fungerer noe, lyser i km teller og varsel lamper men resten er dødt. forstår ikke hva dette er har sjekket sikringer foran og prøvd og bytte pære bak.
Marionette Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 Hadde akkurat samme "problem" som dette, da var det kun en sikring som var gåen i sikringsboksen fremme, husker ikke hvem, ta ut en og en og se.
thbrekke Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 Ka i svarte faen +1 :S Jeg takker hvertfall for det rådet du kom med Marionette! Hadde samme opplegget på min idag. Var en sikring i boksen foran
arntzen.525tdsa Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Skrevet Januar 1, 2013 har sjekket alle sikringer og pærer er ingen av de
Hakon Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=959287 Fikset det sist jeg hadde E34 med lys-problemer...
arntzen.525tdsa Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 finner ikke noe lys modul på bilen er ikke noe fremme i motor rom heller ikke under sete
Marionette Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 "Originally Posted by lilxedith where was this module pulled from? On my 535 it's in the fuse box located on the drivers side firewall in the engine compartment"
arntzen.525tdsa Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Skrevet Januar 3, 2013 har lest flere steder at 525tds ikke har lkm og jeg finner den heller ikke at det er reler som styrer lys her men hvet ikke hvilke reler som er til hva ennå sitter ikke noe annet i min sikkrings boks enne sikkringer og reler
rolfi Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Stemmer at tds ikke har LKM. Har du sjekket alle sikringene med egnet verktøy, eller har du bare tatt de ut og sett på de? Hvis de bare visuelt er sjekket, bør du stikke på biltema og få deg en sånn dings du sjekker sikringer med. Er det uten resultat, må du nesten ta fram multimeteret og måle deg bakover. Du kan også prøve med en annen relémodul og grunnmodul, se om det hjelper. Så om du kjenner noen andre med E34, får du sikkert lånt de for å prøve. Disse sitter under baksetet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå