Gå til innhold

e34 525 tds problemer med lys FIXSET ;) ;) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann har en e34 525tds plutselig sluttet høyre baklys og virke men bare kjøre lys.

rygge lys og blink fungerer.ringene i angel eyes sluttet også og virke

dette er også høyre men der og fungerer kjøre lys og fjærnlys

lys i alle målere i spedometeret sluttet og virke der og fungerer noe, lyser i km teller og varsel lamper men resten er dødt.

forstår ikke hva dette er har sjekket sikringer foran og prøvd og bytte pære bak.

Skrevet
Ka i svarte faen

+1 :S

Jeg takker hvertfall for det rådet du kom med Marionette! :D Hadde samme opplegget på min idag. Var en sikring i boksen foran ;)

Skrevet

har lest flere steder at 525tds ikke har lkm og jeg finner den heller ikke at det er reler som styrer lys her

men hvet ikke hvilke reler som er til hva ennå sitter ikke noe annet i min sikkrings boks enne sikkringer og reler

Skrevet

Stemmer at tds ikke har LKM.

Har du sjekket alle sikringene med egnet verktøy, eller har du bare tatt de ut og sett på de?

Hvis de bare visuelt er sjekket, bør du stikke på biltema og få deg en sånn dings du sjekker sikringer med.

Er det uten resultat, må du nesten ta fram multimeteret og måle deg bakover.

Du kan også prøve med en annen relémodul og grunnmodul, se om det hjelper. Så om du kjenner noen andre med E34, får du sikkert lånt de for å prøve. Disse sitter under baksetet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...