Gå til innhold

Noen som vet om en BMW med turbomotor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er på jakt etter en helrå BMW og vet at det helt sikkert finnes et seriøst hel-rått bygg, som kan vurderes solgt. Derfor prøver jeg å lufte dette. Kanskje du kjenner en som kjenner en. Kanskje har naboen din en slik stående i garasjen (?) Verdt å prøve :)

Det viktigste er at den ser "original" ut, men noen snerte ///M detaljer er lov.

Bilen må være "clean" og ikke oppjålet med "Gatebil-preg".

Det skal ikke være en E30.

,men E36, E39 eller E46.

Ellers må den ha turbo (ikke kompressor) og motoren må være både innkjørt og 100% vel-fungerende.

Ang. hk kan mye være av interesse, men drømmen er 5-700 illsinte hjul hester.

Gjerne mer, men dette skal være en forholdsvis "holdbar" bruksbil.

Bilen skal brukes hver dag. Både i snø og på bane. Både med ispigg og slicks.

Ved rett objekt og en realistisk pris, så er jeg seriøst interessert.

Håper på svar.

mvh jon :)

Skrevet

Takk for tips, men jeg er villig til å gi 200k+ ved rett objekt. Jeg er også realistisk og forstår at jeg må opp i 200-300k for noe som er 100% proff. Bygd.

Trenger ikke være godkjent med motor, men bilen må være så nøytral som mulig. Ønsker å bruke denne hver dag uten å vekke for mye oppsikt.

Skrevet

Så at det lå ut en jævla strøken e34 med supra motor på bimmers for en stund siden.Vert og ta en titt:grin:

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet

Takker for tipset! Sendt PM, men det ser ut som at motor må overhales og det er ikke interessant.

Jeg må ha et ferdig prosjekt da som har bevist sin holdbarhet.

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet
Fått noe svar ang e34 med supra motor?

Hei. Jeg nevnte tidligere i tråden at motoren måtte overhales, så den ble ikke aktuell.

Jeg vil heller ha en motor som er innkjørt og vel så det, enn et nybygd prosjekt som kommer rett ifra verksted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...