jonr- Skrevet Desember 29, 2012 Skrevet Desember 29, 2012 Hei! Jeg er på jakt etter en helrå BMW og vet at det helt sikkert finnes et seriøst hel-rått bygg, som kan vurderes solgt. Derfor prøver jeg å lufte dette. Kanskje du kjenner en som kjenner en. Kanskje har naboen din en slik stående i garasjen (?) Verdt å prøve Det viktigste er at den ser "original" ut, men noen snerte ///M detaljer er lov. Bilen må være "clean" og ikke oppjålet med "Gatebil-preg". Det skal ikke være en E30. ,men E36, E39 eller E46. Ellers må den ha turbo (ikke kompressor) og motoren må være både innkjørt og 100% vel-fungerende. Ang. hk kan mye være av interesse, men drømmen er 5-700 illsinte hjul hester. Gjerne mer, men dette skal være en forholdsvis "holdbar" bruksbil. Bilen skal brukes hver dag. Både i snø og på bane. Både med ispigg og slicks. Ved rett objekt og en realistisk pris, så er jeg seriøst interessert. Håper på svar. mvh jon
Kristiansan'årn Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Lurt å komme med ca budsjett slik at ikke folk kommer med biler til 200k ++ just sayin' sent from my microwave using tapatalk
jonr- Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 Takk for tips, men jeg er villig til å gi 200k+ ved rett objekt. Jeg er også realistisk og forstår at jeg må opp i 200-300k for noe som er 100% proff. Bygd. Trenger ikke være godkjent med motor, men bilen må være så nøytral som mulig. Ønsker å bruke denne hver dag uten å vekke for mye oppsikt.
e30tic Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 viewtopic.php?f=39&t=246825 Her er en, så kan du bruke litt av det resterende budsjettet ditt til og shine litt, eller bare kjøre som den er. skikkelig sleeper. Skal en tur i benken og få finjustert etter bytte av kam, regner med og se 450hjulhester da.
BMWE30I Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Så at det lå ut en jævla strøken e34 med supra motor på bimmers for en stund siden.Vert og ta en titt:grin: Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
jonr- Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Skrevet Januar 3, 2013 Takker for tipset! Sendt PM, men det ser ut som at motor må overhales og det er ikke interessant. Jeg må ha et ferdig prosjekt da som har bevist sin holdbarhet.
jonr- Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Skrevet Januar 18, 2013 Hadde funnet en bil, men den ble dessverre vraket før jeg fikk hentet den.. Jeg er fortsatt på jakt. bump.
jonr- Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 Fått noe svar ang e34 med supra motor? Hei. Jeg nevnte tidligere i tråden at motoren måtte overhales, så den ble ikke aktuell. Jeg vil heller ha en motor som er innkjørt og vel så det, enn et nybygd prosjekt som kommer rett ifra verksted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå