andreassen Skrevet Desember 29, 2012 Skrevet Desember 29, 2012 Hei,lurer på hvordan lim som er bra for å feste spoiler med? er en slik spoiler
internetdude Skrevet Desember 29, 2012 Skrevet Desember 29, 2012 Den originale er skrudd fast. Jeg hadde den med de originale distanse klossene. Vet ikke om ditt er orginalt, men rundt 230 kmt så bøyde dette seg så mye ned at avstanden mellom midten på vingen og bagasjelokket ble halvert. Det flekser altså 10-15 cm og hvis du prøver dytte ned på midten av en original vinge skjønner du at det er store krefter i sving her. Kunne ikke se noe forskjell fra ca 230 og opp til 250+ men det er nok fordi det er grenser for hvor langt den kan flekse. Er klart at mesteparten av kreftene her presser nedover, men det er allikevel en del luftmotstand som vil presse bakover. Så jeg vil ikke anbefale å kun lime, og tviler på at du hadde gjort det hadde du sett hvordan det ser ut i høy fart. Greit nok at du ikke skal kjøre fort, men hva hvis du låner den bort, eller selger den?
Mexos Skrevet Desember 29, 2012 Skrevet Desember 29, 2012 Den originale er skrudd fast. Jeg hadde den med de originale distanse klossene. Vet ikke om ditt er orginalt, men rundt 230 kmt så bøyde dette seg så mye ned at avstanden mellom midten på vingen og bagasjelokket ble halvert. Det flekser altså 10-15 cm og hvis du prøver dytte ned på midten av en original vinge skjønner du at det er store krefter i sving her.Kunne ikke se noe forskjell fra ca 230 og opp til 250+ men det er nok fordi det er grenser for hvor langt den kan flekse. Er klart at mesteparten av kreftene her presser nedover, men det er allikevel en del luftmotstand som vil presse bakover. Så jeg vil ikke anbefale å kun lime, og tviler på at du hadde gjort det hadde du sett hvordan det ser ut i høy fart. Greit nok at du ikke skal kjøre fort, men hva hvis du låner den bort, eller selger den? Så han må montere den ekstra godt i tilfelle noen skal låne bilen hans for å svinkjøre i hastigheter over det bilen hans klarer, eller selge den til en råkjører? De fleste class II/ gt spoilerne er skrudd, også kopiene, og dette skal nok holde mer enn godt nok til det bilen er laget for. (Om jeg noen gang presser Class II'n min over 230 og spoileren ikke holder skal jeg trekke tilbake denne påstanden )
internetdude Skrevet Desember 30, 2012 Skrevet Desember 30, 2012 Finnes nok av idioter som limer på ting med det de har tilgjengelig, feks kontakt lim. Ikke mange som tenker på, og sjekker dette når de kjøper eller låner en bil. Hva tror du skjer hvis feks en slik vinge i orginal materialet, løsner i 200+kmt på autobahn?
andreassen Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Skrevet Desember 31, 2012 skal ikke bårre holl,så rutelim eller noe annet blir det.
LarsBMW Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Lim med tec 7 og la den stå ett døgn. Evnt karosserilim. Riv og røsk for å sjekk etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå