Johannes1993 Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Den orginale koblingen er tydelig vis ikke lik som på mtech, noen som vet hvor jeg kan få overgang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 stikk på gs og kjøp kontakt som passer, samt 4 ledninger. klipper gamle stikket og lodder på nytt dette har eg selv gjort på min ved bytte til m fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes1993 Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2012 stikk på gs og kjøp kontakt som passer, samt 4 ledninger. klipper gamle stikket og lodder på nyttdette har eg selv gjort på min ved bytte til m fanger du sier no lurt noe der men fant akkuratt ut at tåkelys stikkene gir ikke strøm, kan det være fordi jeg har tåkenlys bryter for bare baklysene? og at det er lagt klart frem og bare bytte bryter elller? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 ja det kan hende. har du ikke tåkelys fremme orginalt du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes1993 Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Nei, men har kablene som ligger der. men når du byttet måtte du bytte alle underskjoldene også? eller hvordan henger man fangeren fast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 jeg kjører orginale skjold. deksel under bilen manglet fra før. måtte kappe av litt av den firkanten som stikker ut fra radiator, mot fanger, kappet vekk alt det myke. fangeren henger man fast i den orginale stålbjelken og så gled min rett på plass i dem orginale sidefestene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannes1993 Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 hmm så greit det orginale skjoldet under bilen min mangler anyways, og de i hjulbuen er litt knekkt så da får jeg vell bare kutte vekk litt av det andre så right on med den Noen som har peil på hva det koster å lakkere en fanger? 668 schwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå