thomascr Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 hei, holder på og bytte motor i en 525 e34 1995modell.. Bytter til en 1992, og ser det er forsjell på elnettet da vi skulle ta ut fra 95modellen. Står siemens hjerne i 92, og bosch i 95! Skal jeg bruke elnettet til 95motoren(som står i bilen) og butte over alle sensorer osv eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Etter hva jeg har hørt, og mener bestemt er rett, så må du bytte ledningsnettet ja. Men jeg vet ikke om sensorer osv går overens. jeg ville ha satt inn komplett motor med ledningsnettet og hjernen som medfølger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 bruke hjerne/ledningsnettet fra 92modellen som da er siemens? Eller bruke det orginale elnettet (bosch) fra 95modellen på 92motoren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Jeg ville brukt ledningsnett som kom med motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2012 Siemenens elnettet? men det passer vell ikke sammen overens med resten av elnettet som er i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 95MOD Er facelift så den har litt annet elnett, om det passer eller ikke er jeg usikker på... Bruk elnettet og hjerne fra motoren som sto i bilen... Forutsetter selvfølgelig at motorene er like.. Hvis en av Motorene f.eks har vanos så tror jeg ikke det går å bytte elnett, men eller skal det være greit:) Er jo en kjapp og enkel jobb så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Det passer. Min var 520 med vanos, siemens og er nå bosh. prøv så spør du når du ikke får til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 95MOD Er facelift så den har litt annet elnett, om det passer eller ikke er jeg usikker på... Bruk elnettet og hjerne fra motoren som sto i bilen...Forutsetter selvfølgelig at motorene er like.. Hvis en av Motorene f.eks har vanos så tror jeg ikke det går å bytte elnett, men eller skal det være greit:) Er jo en kjapp og enkel jobb så.. oki takk for svar:)) begge motorene er selvfølgelig vanos ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bedmund Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 bytt ledningsnett og alle sensorene så fungerer det, har faktisk gjort nøyktig det samme på bilen til en kompis å det fungerte etterpå det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå