fearcradle Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Skal nå selge min M20B25 fra E34 med veivsensor i forkant av motoren. Sitter Sachs preformance clutch på den som ble montert i oktober/november. Så clutchen er bra. Har ikke merket noe galt med girkassa mens jeg har hatt den. Er vell gatrage 260 kasse på den hvis jg ikke husker feil. El nettet er ikke helt godt. Er skjøta under innsuget opp på dysebroa. Er ikke no problem men temp føleren funker ikke. Hvet ikke om det har noe med skjøtingen og gjøre. Motoren går rimlig godt. Har byttet olje hvert halvår og justert ventiler en gang i måneden ca. Er som regel ikke no spes feil der. Byttet topp pakning og reg reim i sommer. Husker ikke akkuratt km stand men den har stått mye etter at jeg byttet pakning pga rep for EU tokk litt tid. Motoren står i bil akkuratt nå og kan startes. Men skal hugge bilen i januar og da blir motoren tatt ut og satt på pall. Bilen står i ski og motoren kan sees der. Ellers kan jeg sende bilder på MMS Hadde tenkt meg 10 000 pga nylig påkostet clutch ca 4500kr og ny topp pakning. Byttet olje i starten av desember. Dette er en bra motor!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fearcradle Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2012 Kan også ta bruksbil i innbytte med mellomlegg fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fearcradle Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 Opp. Åpen for bud. Må bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cedrikz Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 6000 ,- ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fearcradle Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Hadde en kjøper på den for 8 laken... Men som ikke møtte opp.. Men første man med 7 lapper får den. skrur den ut på søndag/mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fearcradle Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fearcradle Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fearcradle Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 6000kr noen? Må bli kvitt pga skal hugge bilen denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fearcradle Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fearcradle Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 opp. Følger med urethan(eller åsen d skrives) motorfeste og girkasse feste) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fearcradle Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 bytter olje og filter og justerer ventiler før jeg tar ut motoren. må bort før neste helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fearcradle Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ramsen Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Har du den fortsatt? Å kor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fearcradle Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Har den fortsatt ja. holder til i Ski i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fearcradle Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå