eliot Skrevet Februar 19, 2013 Skrevet Februar 19, 2013 e flink du , gjer fint arbeid å alt er rent å pent å på stell .
Hansuno Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 Er ikke så sikker på dæ men! Må prøve å få shine opp igjen litt hverfall Greit det ser nogenlunde ut! Men det viktigeste er å få kjørt litt tell sommer'n at Simon
eliot Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 noe me det , viktig å få kjørt litt å ja , kan fort bli lei ellers . du slurver ikke når du driv på ,å det er viktig , slipp å gjera opp ting 3 ganger for du ikke gjør det sikklig første gang. så får du jo testa litt med trønderbilen i sommer , finn ut å som funke å itte . det er viktig det å .
Hansuno Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 Ja, hater å gjøre tilng fler ganger Trønder`n egner seg godt til å teste litt å brukes ordentlig Må si je savna e34 `n nå je såg din i går ass! Bli artig å se den rulle i gata
eliot Skrevet Februar 21, 2013 Skrevet Februar 21, 2013 ja fikk en liten ekstra boost i går , vart helt overvelda at folk gadd å komme, det er alltid morro å ha med seg dessa karroseri folka . kan liksom knepa med lister å sånn smakk smakk der satt den begynne jo å ligne bil denna gamle haugen min nå da . glede meg nå te du bli kjøre klar med trøndern å jeg da , no svin kjøring med blårøyk å sekser brøl
Hansuno Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Skrevet Februar 21, 2013 Ja, blir kjøring med begge bila i sommer Simonsen Blårøyk ska det bli! (gledesegsomenungesmilefjes) Du få legga ut et lite teaser bilde her å!!!
Hansuno Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Skrevet Februar 24, 2013 Da er det vel tid for en liten helg oppdatering... Ikke gjort veldig mye, men ha lakkert bakstillinga! Noe som ble fjasko... Hadde ikke tenkt til å legge mye arbeid i det og tenkte jeg bare skulle vaske og lakke. Vasket har om kvelden, og del ble igjen en del rester av noe understells masse. Tok da hammerite på spray og begynte å lakke, den var utrolig tynn, så dekket veldig dårlig... Etter 4 spraybokser ga jeg opp! Så dette ble faktisk enda styggere enn jeg hadde venta meg... Men men ble glatt overflate så da er det nå lettere å spyle det reint etter en tur i sandfella osv Egner seg best på bilde
Hansuno Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Skrevet Mars 17, 2013 Vært lite å oppdatere om dagen. Holdt på med litt andre ting og ventet på litt deler! Men nå har jeg fått foringer til bakstilling og bur. + at jeg har begynt å bygge grenrør Pc`n har også streika, så blir ikke noe bilde oppdatering nå. Men kommer tilbake med bilder etterhvert Håper på å få gjort en del i påska!
Hansuno Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 Her er et par bilder av grenrøret Håper dette kommer til å gjøre nytta! Kolektor: En god start: "Ferdig" Mangler å sveises og litt små tilpassing:
Hansuno Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Ble ikke helt optimalt tror jeg. Men ble nok timer på det til at det skal få være godt nok for min del
Hansuno Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Skrevet Mars 29, 2013 Da er det bur bygging på gang Har prøvd å bygge buret mest mulig "gate vennlig". Har laget det så det er mulig å bruke 3 punkts beltet så jeg kan få det godkjent på biltilsynet om jeg vil det Skal også ha inn igjen baksetene. Synes ikke det blir no særlig pent å kjøre uten. Det er også skrudd i alle punkter, så det skal være lett å ta ut:)
Are. Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 Måtte du og bøye sammen hovedbøylen for å få den i mellom dørtrekkene / beltene?
Hansuno Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Skrevet Mars 29, 2013 Må spenne den opp med jekkestropp for å få den i mellom ja:-) Når jeg slipper den opp igjen inne i bilen passer den perfekt mellom sidepanelene og bøyla som belte er festa i ved gulvet! Pedersen bur du har også?
JE Motorsport Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 Skal du godkjenne den uten sitteplasser bak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå