Hansuno Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Skrevet Mars 29, 2013 Veit ikke om jeg kommer til å gjøre det, men da har jeg muligheten Gjør jeg det har jeg hvertall det på det tørre om jeg sku bli stoppa...
JE Motorsport Skrevet Mars 29, 2013 Skrevet Mars 29, 2013 Uansett fort gjort å bli stoppa med bur i bilen... Og da sjekker de fort litt mer også
Hansuno Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Skrevet Mars 29, 2013 Ja, desverre! Ikke sikkert det blir skilt på den eller... Veit du hvordan det er med regler rundt det på f.eks Bmw treff? Veit det er mange merker treff som krever skilt. Kjett å ikke få kjørt på de treffa... Ikke no gira på å reise ut på gatebil første turen med bilen Må lære å kjøre først, og det er jo greit å lære litt på de mer rolige treffene Du som holder til ved våler, veit du om det er noe kjøring på efta/kvelds tid som en kunne vært med på?
JE Motorsport Skrevet Mars 30, 2013 Skrevet Mars 30, 2013 Ja, desverre! Ikke sikkert det blir skilt på den eller... Veit du hvordan det er med regler rundt det på f.eks Bmw treff?Veit det er mange merker treff som krever skilt. Kjett å ikke få kjørt på de treffa... Ikke no gira på å reise ut på gatebil første turen med bilen Må lære å kjøre først, og det er jo greit å lære litt på de mer rolige treffene Du som holder til ved våler, veit du om det er noe kjøring på efta/kvelds tid som en kunne vært med på? BMW ccn krever skilt evnt forhandlerskilt! Har ikke helt fått satt meg inn i oversikten på sånn kjøring, men Elverum Gatebilklubb tror jeg skal ha noen dager. Tror samme regler gjelder der også iht skilt. Dette er vel litt pga forsikring osv vil jeg tro. Men er jo høyaktuelt problem for meg... Noen løser det vel med å lisensiere bilen..
Hansuno Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Skrevet Mars 31, 2013 Okay! Det er noe dritt... Hadde vært greit å sluppet å ha skilt bare for å få kjørt på bane... Men hva har der å si om en har forhandlerskilt eller vanlige prøveskilt? Forsikring gjelder vel ikke på bane uansett?
eliot Skrevet Mars 31, 2013 Skrevet Mars 31, 2013 må da ha skilt på bilen da mann , sota ruter bak å lakk buret svart . ingen som tenker over der så lenge du kjører pent å bilen ikke bråker for mye . diskre look er viktig .
Hansuno Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Skrevet Mars 31, 2013 Ja, sant det Simonsen! Så vi få sjå... Bli begrensa å mye en kommer til å kjøre med den utenom læll væ Blir farlig for lappen det
Hansuno Skrevet April 18, 2013 Forfatter Skrevet April 18, 2013 Lite arbeidslyst om dagen, men har fått puslet litt noen kvelder:) Burtet er mer eller mindre ferdig og montert: Er veldig fornøyd med hvordan det blir selv:) Passformen ble veldig bra og det er laget så det kan demonteres uten at det blir veldig synlige spor! Synes også det ble så diskret som det kan være fra utsiden...
JE Motorsport Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 Ser bra ut buret Kjekt med fester til belter også.
Hansuno Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 Takker Ja, skal ha 4punkt. Så er greit de sitter fast
Hansuno Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 Lite stemningsbilde fra inni bilen mens jeg venter på å få klar deler til motoren Mer eller mindre ferdig inni! Ble hjemme koselig
Hansuno Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Skrevet Mai 21, 2013 Ditte blir meget tøft Takk for det Håper det blir moro!
Hansuno Skrevet August 18, 2013 Forfatter Skrevet August 18, 2013 Ja, da er det vel på høy tid med en liten update! Vært lite bil skruing i det siste. Men har fått gjort litt i ferien Så som dere sikkert skjønner blir det ikke noe bil å kjøre med i sommer! Men får satse på at den er klar til våren igjen! Har endelig fått nedi motoren: Laget meg coil deksel som tåler varmen fra eksosen: Fått plassert oljekjøler og intercooler: Har også laget viftekåpe og montert el.vifte på ny radiator: Har også fått på e46 330 bremsene:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå