Hansuno Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Skrevet Februar 17, 2014 Da er det vel på høy tid med en liten oppdatering her! Etter lang tid i dvale har jeg endelig fått begynt litt med e36'n igjen. Har fått tilpasset trykkrør og startet med eksosanlegg:) har ingen bilder for hånd nå. Men det kommer! Håper også på å få begynt med å koble sprutet i løpet av uka:) Ser virkelig frem til å se om jeg får liv i den mot sommeren! Noen som vet hvordan det er å få tak i e85 denne tiden av året?
Hansuno Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Skrevet Februar 19, 2014 Her kommer et par bilder:) klart for å helsveises.
JE Motorsport Skrevet Mars 1, 2014 Skrevet Mars 1, 2014 Rørdeler fra jobben? Noen grunn til at du går for et rør?
Hansuno Skrevet Mars 1, 2014 Forfatter Skrevet Mars 1, 2014 Ja, er det. Har allerede gjort om litt på det. Har satt inn flexi og fått flytta det mer midt i tunnelen så jeg får brukt det opphenget som sitter bak i tunnelen:) Nei, er vel egentlig ikke noen grunn til det. Har bare fortsatt med det som kommer ned:p Burde jeg heller gått for 2 rør? Hadde selvfølgelig blitt bedre bakkeklaring da... Men regner med at 3" holder så den får pusta hvertfall:)
BMW E21 323i Skrevet Mars 2, 2014 Skrevet Mars 2, 2014 Byne å komma seg på rør byggings fronten nå ja mister! Ere rustfritt å ell? Har dekk fått v-band att dekk å el må du tel fienden?
Hansuno Skrevet Mars 2, 2014 Forfatter Skrevet Mars 2, 2014 Jada, kommer seg! Er vanlig rust stål:p Stig har kjøpt kapp/gjæringssag for stål til oss. Så det hjelper på litt det å Vært på torshov å kjøpt v-bånd...
BMW E21 323i Skrevet Mars 3, 2014 Skrevet Mars 3, 2014 Nais dæ ra mangle bare rør bøye og fres så laga du bur sjøl å
Hansuno Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Skrevet Mars 6, 2014 Hehe! Tru nok itte je orke å gjørra dæ når det itte koste mer hos pedersen;)
Hansuno Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Skrevet Mars 7, 2014 Er i gang med å koble sprutet! Best å ha tunga rett i munnen
Hansuno Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Skrevet Mars 8, 2014 Ja, blir litt! Blir spennende å se om jeg får alt til å virke her Noen som har koblingskjema til vag coiler her?
Hansuno Skrevet April 19, 2014 Forfatter Skrevet April 19, 2014 Nærmer for hver dag dom går:p Men spinn nok itte før i juni tenke je... Satse på bremsing etter gatebil. Når det ha roa seg litt at volden! Ha fått sveist inn at ny batterkasse å fester til fuelcell nå. Begynner å krible en del i gass foten om dagen
Velfjord93 Skrevet April 29, 2014 Skrevet April 29, 2014 Ser strøkent ut MR! Fint med Turbo tråder :-&
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå