Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 months later...
Skrevet

Da er det vel på høy tid med en liten oppdatering her! Etter lang tid i dvale har jeg endelig fått begynt litt med e36'n igjen. Har fått tilpasset trykkrør og startet med eksosanlegg:) har ingen bilder for hånd nå. Men det kommer! Håper også på å få begynt med å koble sprutet i løpet av uka:) Ser virkelig frem til å se om jeg får liv i den mot sommeren!

Noen som vet hvordan det er å få tak i e85 denne tiden av året?

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja, er det. Har allerede gjort om litt på det. Har satt inn flexi og fått flytta det mer midt i tunnelen så jeg får brukt det opphenget som sitter bak i tunnelen:)

Nei, er vel egentlig ikke noen grunn til det. Har bare fortsatt med det som kommer ned:p

Burde jeg heller gått for 2 rør? Hadde selvfølgelig blitt bedre bakkeklaring da...

Men regner med at 3" holder så den får pusta hvertfall:)

Skrevet

Jada, kommer seg! Er vanlig rust stål:p Stig har kjøpt kapp/gjæringssag for stål til oss. Så det hjelper på litt det å:)

Vært på torshov å kjøpt v-bånd...

• 1 month later...
Skrevet

Nærmer for hver dag dom går:p Men spinn nok itte før i juni tenke je... Satse på bremsing etter gatebil. Når det ha roa seg litt at volden!

Ha fått sveist inn at ny batterkasse å fester til fuelcell nå. Begynner å krible en del i gass foten om dagen :D

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...