icemanM5 Skrevet Desember 31, 2012 Share Skrevet Desember 31, 2012 Vurderer salg av helt ny-oppussede og nærmest strøkne bmw style 32 felger. Alle fire felger er i str. 8x17, og ET20. Navboring er på 74.1mm, så passer på E39. Sitter på nesten utslitte 235/45-17 sommerdekk på de nå, og er kun satt på for å få prøvd de på bil. Følger med 4 stk helt nye senterkopper med BMW-logo! Disse vurderes solgt pga andre felger. Kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Har du flere bilder? Innpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 Har du flere bilder? Innpress? Kan ta bilde av hver enkelt felg, om du vil? Jeg har fått høre at de har stått på en E39 tidligere, men jeg finner ikke noe ET bak på felgen... Så jeg går ut ifra at det er forholdsvis lavt innpress. Men i og med at de kun er 8" brei, så skal vel disse oxo passe på E36 uten valsing, vil jeg anta! Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 Alle fire samlet.. Felg 1: Felg 2: Felg 3: Felg 4: Og et bilde av alle baksidene. Som dere ser er ikke disse brukt etter oppussing: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 ET står på framsida av felgen, og disse er ganske sikkert et 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 Står det noe her da? Er IS20 innpresset...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Ja, innpresset er 20. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Hva skal du ha for disse da? Selger du uten dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 Hva skal du ha for disse da? Selger du uten dekk? Dekka står vel bare på for å ha noe å beskytte felgene på ved evt frakt og sånt, men det er klart at om noen vil ha de frakta uten, så kan jeg sikkert ta de av. Men jeg håpet at folk ville komme med noen vettuge bud på de evt, for jeg vet ikke helt hva jeg skal ta for de.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 Så ser jeg helst at bud taes på PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Ingen som har lyst på strøkne felger med kant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Opp igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå