Positiv Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Hei Vurderer å montere turbo på min e28. Så om det er persjoner på forumet som har det som trengs utover motoren. La høre fra deg. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 har 745ia turbo og manifold liggende. Hvor mye byr du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2013 har 745ia turbo og manifold liggende. Hvor mye byr du ? Hei Byr ingen ting, da dette er noe jeg har null greie på. Men kansje noen andre kan gi forslag til hva noe slikt kan være vært. Men blir jo ikke helt lett, da man ikke vet hvilken tilstand delene er i. Og er delene fra bilen var ny, så har de jo blitt noen år gamle. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeo635 Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Til reset,kan du ringe meg på 90930966 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 mye krutt vil du ha da ? har en turbo, den som sto på bilen min, men da må du ha deg grenrør også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 mye krutt vil du ha da ? har en turbo, den som sto på bilen min, men da må du ha deg grenrør også. Holder med det den vil bli godkjent med. 262hk. Så det enkleste hadde vel vært og fått tak i alt som trengs for en turbo konvertering, fra en e23 745i. Men åpen for forslag. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå