Yngve Skrevet Januar 1, 2013 Skrevet Januar 1, 2013 Pga 1001 prosjekt på en gang vurderer eg å kvitte meg med denne. Motoren er er delvis demontert pga en tidligere eier skulle bygge turbo av denne. Skal være gått ca 130k km. Den er sansynligvis i bra stand, men må demonteres/rengjøres fordi den har stått open lenge. Det følger med enkeltmasse svinghjul og starter fra m20. gearkassen kommer fra en 328 (samme som 3L m3) og skal være bolt on i e30 med e36 mellomaksel. Den medfølger og ledningsnett og 3L grenrør. Det som i utgangspungtet ikke medfølger er følgende: Hjerne, svingningspemper og kammer. Kammer og svingningspemper kan det være dukker opp, hvis tidligere eier finner dette. (jobber med saken ) Hjerne, kan sansynligvis intergale 8v /Els tuning levere et Vipec plug and play oppsett på i orginalt ledningsnett. Men dette må i så fall taes direkte med han. Motoren stammer selfølgelig fra en lovlig momset bil, så denne kan du godkjenne i for eksempel din e30.. Seriøse bud ønskes. Motoren befinner seg på Tysse i Hordaland. Bilder kommer.
Yngve Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 Bud over 16k. Kan evnt byttes i en e30 hellakkering..
bjoask Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Send deg pm men usikker på om du har fått denne da eg har problemer med PMene som eg sender. Int bytte i RS felger.?
Yngve Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Skrevet Januar 3, 2013 Send deg pm men usikker på om du har fått denne da eg har problemer med PMene som eg sender.Int bytte i RS felger.? Joda, har fått 2 pm'er av deg. Har svart deg og Desverre har eg 5 bolt på mine biler, men takk for tilbud !
bjoask Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 ja det pm systeme er ikke oppe å gå, har ikke fått svara du har sendt men den er grei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå