mlian Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 fikk pusset litt på bilen helga som var også. lakkert diff og bremser å går litt smått for tiden da jeg pendler mellom trondheim og overhalla i de helgene jeg har tid for å holde på med bilen. driver også på å setter istand en e32 735i etter arbeid om dagene så det blir da litt skruing skal komme sterkere tilbake når alle deler er sandblåst å lakkert og klart for montering
mlian Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 viggo E34 skrev: Hvordan går det her da? Lenge siden uppdate nå Hei. Ja er litt lenge siden. :-\ men jeg skal komme me flere bildrr og en update på hvordan ting går etter helgentenkte jeg jobber for tiden imot klokka da det er for få timer i døgnet og for få dager i helgene
mlian Skrevet April 1, 2013 Forfatter Skrevet April 1, 2013 da har jeg lagt til noen flere bilder fra hva jeg gjorde i påska. det meste på bilen er satt sammen igjen og bilen ble startet og kjørt litt i helga måtte jo luftes litt er færdi under bilen nå så nå er det bare resten igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå