Astri Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Då eg savne å kjøra ein go BMW igjen, så ønske eg som sagt i overskriftå å kjøpa e39 touring, bensiner. At den e greit utstyrt e bare ein fordel, om det må gjøres litt med den e ingen hindring, bare det ikkje e et ihjelrusta vrak. Bilder og info e et stort salgstriks Pris e max 40 000! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 min 528 er et bra utgangspunkt da, men den skal jeg ha 45 for. eneste som er ihjelrusta er luka til bakruten. alt av bremser og hjullager fremme er nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 Joda, men så lenge du ikkje er villig til å gå ned i pris så er det uaktuelt. Eg etterlyser bil til MAX 40 000 som skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2013 Då kan denne tråden slettes, for Astri har handla seg BMW igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå