ZayteX Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Som topic sier skal jeg nå selge bimmer'n. Jeg kjøpte den for godt over et år siden, å siden den tid har jeg skiftet en rekke deler, bla meste av bemserør, røra til nivåreg, div stag i forstillinga, bærebro, bensinpumpe, samt skifting av Motorolje, gearolje osv.. alt dette er gjort på Verksted, kviteringer medfølger selvførgelig Det ble også tatt en del rust på den av forige eier, så det er det ikke mye av.. Ellers er d bare å spørre om det er noe... Er også fullt skinn interiør (strøkent) samt 18" på sommer og vinter.. Bildene ble tatt før bilen ble eu-ok, Men per dags dato er bilen eu-ok å står med skilt Prisant er 35k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lariss Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Fin bil.Hvorfor selger du?Rustet opp jekkfester,framskjermer,dører ,tankpåfylling og bakluke som alle andre e34??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Fin bil! Tror du er tjent med noen bilder i dagslys og interiørbilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZayteX Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Fin bil.Hvorfor selger du?Rustet opp jekkfester,framskjermer,dører ,tankpåfylling og bakluke som alle andre e34??? Jeg selger pga jeg ikke har bruk for 2biler, kjøpte denne for å bruke den som "finbil" om sommeren, men den blir aldri brukt å står bare i garasjen å tar plass for tiden.. Forige eier hadde tatt rusta så det er ikke mye, men skall ordne med skikkelig bilder av dører,skjermer osv i morgen så får du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZayteX Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZayteX Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Fredagsbump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Km? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZayteX Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 Km stand er rundt 270000.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Hei..er det piggfritt eller piggdekk på vinter? Skal ha meg 4x4 så sitter å tråler litt... har en 1999 passat tdi jeg må selge først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZayteX Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Hei..er det piggfritt eller piggdekk på vinter? Skal ha meg 4x4 så sitter å tråler litt... har en 1999 passat tdi jeg må selge først.. Dekkene som står på på bidet er helårsdekk, Men har ett sett med piggfri vinterdekk på orginale ix felger som følger med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 hvor holder du til, er meget interisert, har du ett nummer som jeg kan nå dg på.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå