Gå til innhold

Bmw 525iX 1995mod selges!


ZayteX
 Share

Anbefalte innlegg

Som topic sier skal jeg nå selge bimmer'n.

Jeg kjøpte den for godt over et år siden, å siden den tid har jeg skiftet en rekke deler, bla

meste av bemserør, røra til nivåreg, div stag i forstillinga, bærebro, bensinpumpe, samt skifting av Motorolje, gearolje osv.. alt dette er gjort på Verksted, kviteringer medfølger selvførgelig :)

Det ble også tatt en del rust på den av forige eier, så det er det ikke mye av..

Ellers er d bare å spørre om det er noe... Er også fullt skinn interiør (strøkent) samt 18" på sommer og vinter..

Bildene ble tatt før bilen ble eu-ok, Men per dags dato er bilen eu-ok å står med skilt :)

Prisant er 35k

6m7zbarwoi81knoyw399.jpg

mkoafc1uzkhtbxe3eoor.jpg

dbtdfyd241nr0tchngce.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil.Hvorfor selger du?Rustet opp jekkfester,framskjermer,dører ,tankpåfylling og bakluke som alle andre e34??? :shock:

Jeg selger pga jeg ikke har bruk for 2biler, kjøpte denne for å bruke den som "finbil" om sommeren, men den blir aldri brukt å står bare i garasjen å tar plass for tiden..

Forige eier hadde tatt rusta så det er ikke mye, men skall ordne med skikkelig bilder av dører,skjermer osv i morgen så får du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Hei..er det piggfritt eller piggdekk på vinter? Skal ha meg 4x4 så sitter å tråler litt... har en 1999 passat tdi jeg må selge først..

Dekkene som står på på bidet er helårsdekk, Men har ett sett med piggfri vinterdekk på orginale ix felger som følger med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...