Gå til innhold

BMW E34 520i Delebil selges


Knallbert
 Share

Anbefalte innlegg

God E34 som har stått i ro et år mens jeg har vært inne til førstegangstjeneste. Bilen var frem til dette i daglig bruk. Må hentes med henger da bremsevaier rustet fast iløpet av året og har blitt kappet av. Ellers må også bensinrøret byttes om bilen skal gjennom EU kontroll og ut på veien igjen, da 15cm er byttet med slange etter en lekkasje.

Motoren er den samme som fulgte med bilen fra fabrikken, og har aldri hatt noe trøbbel med den, bruker ikke olje og starter alltid.

Den har skinninteriør og 17" Alufelger med sommerdekk brukt 1 sesong, og

15" Alufelger med vinterdekk brukt en halv sesong.

Bilen står i Gausdal, Oppland

Pris 8 000 (!)

Jeg er kontaktbar på tlf 98107724 eller e-post knut@kjaer.no

01_824802483_xl.jpg

01_1106033940_xl.jpg

Sommerdekk

01_376469260_xl.jpg

01_394283306_xl.jpg

Vinterdekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rustet rundt tanklokk, hjulbuer og generelt en del under bilen. Bakfangeren har også sprekt på den ene siden, men stripset fast til bilen, ellers er den bra. Er det kun karosseri du er på jakt etter finnes det nok bedre biler som ikke har rullet på saltede veier. Er du ute etter felger/dekk, motor, skinninteriør, og ellers ting og tang som skal være i god stand i tillegg, er bilen et godt kjøp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei:) trenger bare bra karosseri da jeg skal hente komplett m5:p takker for svar:)

Da skulle du sagt ifra litt tidligere. Gamle bilen min som ble huggd hadde Kmstand, 150tusen på karosseri og var 100% rustfri under, kun litet overflate rust under lista på ene døra. 88mod også, org 520.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...