Frenbil Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Er ute etter å høre om noen har erfaringer med karosseri arbeider i Polen eller annet lavkost land innen rekkevidde fra Norge.Eventuelle navn på verksteder. Trenger omfattende rustsveising på min elskede E30 Twin Turbo jeg har hatt i en årrekke. Er villig til å bruke en del skilling, er noen andre intressert her hjemme så er jeg åpen for det også.
S3T Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Kanskje denne siden kan være til hjelp? http://www.polenrep.dk/no/index.html Har ingen erfaring med denne siden selv..
SpiXi Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 ikke send bilen ned uten at du er med ned. gamle bilen min ble hellakert i polen. sendte den ned med en kar jeg hadde jobba med i 2 år. når han kom hjem med bilen min etter 3 uker hadde jeg lyst til og begynne og grine. de hadde ikke brukt fyller på bilen så alt av pusseriper og gamle riper var der. rusta som var på bilen sa de til han jeg jobba med at de skulle fikse ordentelig. alt av den gamle rusta komtilbake etter 2-3 månder. + jeg fikk revna alt av dørtrekk i bilen pga når de skulle sote rutene der nede, så bare dro de trekka av uten og skru av den plastikken som sitter ved dørhondtaket. det endte med at jeg klaget og da sa de send bilen din ned igjen så skulle de se på det. jeg gadd ikke og kjøre ned til polen for at de skulle se. pga det koster og dra ned dit og bilen får masse ekstra km. så jeg fikk 2 nye skjermer uten rust i posten fra de etter krangling i 3 uker. og en nylakert bil som så helt jævelig ut. snakka med flere polakker på jobben om verksteder i polen og de anbefaler det ikke pga det er så mye useriøse folk som driver verksted. hvis jeg noensinne skulle gjøre dette igjen, skal jeg vere med ned og se på alt som blir gjort med bilen min før de får 1 enste krone
mspec Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 som joamikk sa bør du nærmest overvåke arbeidet som blir gjort der.Mye juksing der(forsåvidt her i landet også). Blir ikke rett å henge alle ut som useriøse men mange ødelegger statistikken. Kompis av meg kjørte ned for å ta service bilen,bla. oljeskift på automatkassen.(han er fra polen og familie bor ibyen,så ingen misforståelser her). 6mnd senere havarerte kassen,etter nærmere undersøkelser viste det seg at lamellene var svidd pga. gammel og lite olje. Verkstedet i polen tok med andre ord betalt for jobben,uten at de gjor jobben
SpiXi Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 har jo hørt om folk som har spart mye penger på og sende bilen til polen og fått bra arbeid. men tror det er greit og undersøke mye. og prøve og finne folk som har fått bra resultater på bilene sine og høre hvor de var hen men som sakt hvis det var meg hadde jeg blitt med bilen ned og fulgt litt med underveis
Kjell Z3 Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Tenk kvalitet og ikke bare penger. Ta heller jobben i Tyskland. Når jeg har service på min Z3 i Tyskland så vet jeg at alt blir skikkelig gjort der. Om jeg skulle på biltur til Polen ville jeg likevel tatt servicen i Tyskland selv om det er dyrere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå