Gå til innhold

520robin's, e34 520i steminingsbilde

Share

Anbefalte innlegg

dårlig me uppdates her, hadde prøveskilt på den her i helga, bilen gikk så ei kule og sperret meget bra,, har også fått meg tak i en e12, kommer bilder når den er hjem kommet. er oppusingsobjekt, stått ute i 15 år, men overaskende lite rust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

ophoy6snsfj02i8m97a3.jpg

lite stemningbilde av bilen når. går ikke som den skal. fjusker å lavt og høyt turtall av og til. tror det er en coil som ikke henger med helt. smeller av og til i innsuget og vis jeg gir flat pedal når jeg er under 3k omdreininger. noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville beholdt bilen hvit, byttet til svart interiør (dash,dørpaneler,teppe,b-stolper,midtkonsoll osv...), og enten kjørt med hvit blink foran og bak eller lett sotede lykter foran og bak,,, ikke pent med svarte panseret og heller ikke den gule filmen på frontlyktene,,, felgene så ok ut men hvit e34 passer meget bra med felger med blank stor kant eller noe bbs replica a'la GS sine retro felger :D har hatt hvit e34 selv og savner den!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

film er tatt av ;) panser blir nok svart. låner noen 18" av en nå og syns de kler bilen bra, du ser bilde. har de bare fram da det er dårlige dekk bak, og spølefelger var på i helgen. har planer om å bytte intriør, men er liksom så kjedelig og ha rå bil når motoren er så liten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så ikke bildet på side 2 før etterpå :P men du spør jo etter hva du kan gjøre så du må jo bestemme deg om det skal være kun herjebil eller fin bil :P hehe kjenner flere som har hatt ribbete 520'er med bøtteseter foran og sveist diff som herjebil så sikkert kjekt det og!

angående tenningsproblem,,, hvordan ser pluggene dine ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bli ikke herjebil nei ;P d har vi gammel volvo til ;) pluggene er fine, helt nye plugger, men er artig og ha en nogenlunde strøken bil når man er 18 og. så vi kan vel si att jeg bruker aaaltfor mye penger på denne bilen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da ville ikke jeg satt bøtteseter i den og hatt svart panser :P men det er jo opp til enhver! vil du ha sportseter så kan du se om du finner noe m5 stoler evt. og interiørbytte er ikke så mye arbeid som folk tror! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...