520robin Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 dårlig me uppdates her, hadde prøveskilt på den her i helga, bilen gikk så ei kule og sperret meget bra,, har også fått meg tak i en e12, kommer bilder når den er hjem kommet. er oppusingsobjekt, stått ute i 15 år, men overaskende lite rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 lite stemningbilde av bilen når. går ikke som den skal. fjusker å lavt og høyt turtall av og til. tror det er en coil som ikke henger med helt. smeller av og til i innsuget og vis jeg gir flat pedal når jeg er under 3k omdreininger. noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 liten video og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 jeg ville beholdt bilen hvit, byttet til svart interiør (dash,dørpaneler,teppe,b-stolper,midtkonsoll osv...), og enten kjørt med hvit blink foran og bak eller lett sotede lykter foran og bak,,, ikke pent med svarte panseret og heller ikke den gule filmen på frontlyktene,,, felgene så ok ut men hvit e34 passer meget bra med felger med blank stor kant eller noe bbs replica a'la GS sine retro felger har hatt hvit e34 selv og savner den!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 film er tatt av panser blir nok svart. låner noen 18" av en nå og syns de kler bilen bra, du ser bilde. har de bare fram da det er dårlige dekk bak, og spølefelger var på i helgen. har planer om å bytte intriør, men er liksom så kjedelig og ha rå bil når motoren er så liten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 er og noen lakkforskjeller jeg irritere meg grønn over, alt blir så kjedelig når lakken ikke er strøken. men er jo trossalt bare 17, så er jo en ok førstebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 så ikke bildet på side 2 før etterpå men du spør jo etter hva du kan gjøre så du må jo bestemme deg om det skal være kun herjebil eller fin bil hehe kjenner flere som har hatt ribbete 520'er med bøtteseter foran og sveist diff som herjebil så sikkert kjekt det og! angående tenningsproblem,,, hvordan ser pluggene dine ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 og lakken bedrer seg veeeeeldig med en GOD runde polering på hvite biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 bli ikke herjebil nei ;P d har vi gammel volvo til pluggene er fine, helt nye plugger, men er artig og ha en nogenlunde strøken bil når man er 18 og. så vi kan vel si att jeg bruker aaaltfor mye penger på denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 da ville ikke jeg satt bøtteseter i den og hatt svart panser men det er jo opp til enhver! vil du ha sportseter så kan du se om du finner noe m5 stoler evt. og interiørbytte er ikke så mye arbeid som folk tror! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 m5 stoler koster jo litt igjenn da ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 ja m5 stoler er dyrt men er det for dyrt kan jo du kjøpe comfortskinn og det er ikke så gale pris på! er bare tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 får c hva d blir til ettehvert ;P prøv å få den mest mulig strøken først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 2 bilder for og holde tråden oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 noen som har coilovers tilsalgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå