520robin Skrevet Januar 3, 2013 Share Skrevet Januar 3, 2013 mulig det blir det dumt spørsmål det her men har bare holdt på med mopedmotor å gammel volvo motor før. vil d bli noe forsjell vist jeg bytter til sports luftfilter og bygger annen eksos på min e34 520i? m50 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Slik jeg har forstått det tror jeg kanskje du kan regne med å miste litt effekt av det. Må vel ha litt motstand i eksosoen dersom det ikke er pustehjelp Mulig jeg tar feil. Luftfilteret vil du vel kanskje merke noe forskjell i responsen, dersom du passer på at det ikke trekker varm luft fra motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Fet lyd blir det i alle fall:) hadde åpent filter og ganske åpen eksos på min gamle m50b20, og kan ikke si at den gikk vesentlig bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 er vel mest lyd jeg er ute etter men er lat da gammle sekserne, men hva tror dere om 2.5" med 2 lyd dempere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Min erfaring er at det veldig fort blir mye lyd i disse motorene, så for min smak holder det med en potte fra katalysatoren og bak. Kjøp f.eks simons som er ganske billig, eller noe dyrere som superspring eller eisenmann. Hiv på et åpent filter i tillegg så blir det nok lyd for meg i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520robin Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 http://www.streetdesign.no/?id=4552 folket tror? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Det er egentlig bare sløs av penger som kunne vært brukt på noe annet. Men om du absolutt vil, kjør på 4-5 sånne sett så har du M50B25 motor. Kjøre litt mindre noen uker, ikke kjøp drit som det der. Kjøp inn M50b25 og sett den inn. Så har du mye deler fra B20 du kan bruke som reservedeler. Blokk, topp, hjerne, ledningsnett fra B20 kan du selge til noen som trenger det for 1000,- eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Det dukker til stadighet gode kjøp av både brukte og nye deler her inne. Er du tolmodig, og klarer å ha penger når det er kupp, kan du bygge rimelig bra bil til store rabatter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå