M3cabriolet Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Da ble det et nytt medlem i familien. bilen er en original 1995 M3 3,0 med 168000km på telleren. andre ting verdt å nevne er nytt skinninteriør, coilovers, hver eneste foring i understellet er nytt, nye bremser, nye stag og endeledd osvosv. lakkert i en nydelig hvit perlemorfarge. bilen fremstår som en perle! vad tycks grabbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Flott bil, men utrolig stygt med ledparklys og xenontakelys. Og baklyktene. Stilig interiør da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Flott bil, men utrolig stygt med ledparklys og xenontakelys. Og baklyktene. Stilig interiør da hehe, det er LED både i park og spredere. det så litt rart ut med halogen, de ble litt for "varme" i forhold til bilens look. baklampene er litt smak og behag, men trøst deg med at alt dette kan reverseres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 så jo fin ut den, men litt for hvit syns jeg. er ikke no glad i hvite biler i utgangpunktet. men hadde nok hjulpet mye med sorte lister i hvertfall. og kansje fjerne øyelokka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Skjeldent pen e36:) Synes at led/xenon er velgig fint på hvit bil.. Halogen blir altfor gult og gammeldags.. Mem som nevnt av han over så blir bilen din enda penere med sorte lister.. Ble for mye hvitt med lakkerte lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Skjeldent pen e36:) Synes at led/xenon er velgig fint på hvit bil.. Halogen blir altfor gult og gammeldags..Mem som nevnt av han over så blir bilen din enda penere med sorte lister.. Ble for mye hvitt med lakkerte lister. takk for det. :)jeg også synes det kalde blå lyset av led kler en hvit bio bedre enn halogen, men dette er også litt smak og behag. det er da lett å bytte lyspærer for neste eier om ønskelig uansett så. jeg stod lenge å vurderte om jeg skulle ha sorte eller hvite lister. men jeg gikk for lakkerte.(det skal sies at alle listene ble kjøpt nye, for så å bli lakkert hvite. synes det ble konge jeg. kommer mørkere felger etterhvert også så da kan det hende den blir litt mer balansert. så jo fin ut den, men litt for hvit syns jeg. er ikke no glad i hvite biler i utgangpunktet. men hadde nok hjulpet mye med sorte lister i hvertfall. og kansje fjerne øyelokka hehe, hver sin smak da, men takker for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Jeg liker felgene! Resten av utseendet/interiøret er ikke for meg. Spesielt ikke skiltene. Men jeg regner med du har bygget denne bilen for deg selv, så hvis du er fornøyd så er det jo det som teller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2013 Jeg liker felgene! Resten av utseendet/interiøret er ikke for meg. Spesielt ikke skiltene. Men jeg regner med du har bygget denne bilen for deg selv, så hvis du er fornøyd så er det jo det som teller! hehe, jeg lurte på hvor lenge det gikk før originalpolitiet kom på banen. litt spesielt med sånt slakt da med tanke på at bilen i mine øyne nesten ser urovekkende original ut. men, som sagt tidligere her, så har vi alle våre egne meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 grattis med M3! tenker du å beholde den sånn, eller så den sånn ut når du kjøpte den, og du planlegger å endre litt på den? får inntrykk av at du ikke vil endre no på den. Den så ryddig ut, men skulle heller vært alpinhvit enn perlemor. likte heller ikke hvite lister, må ha litt kontrast. øyelokka og baklyktene er bare å kaste 2 enderør for mye, og latterlig skilt. ELLERS pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Fin bil. Tipper denne gir mye kjøreglede! Jeg ville justert den ned ca 1meter.. Kanskje det kunne blitt pent med orginale orange blinklys (us style) kantfelger, gjerne throwingstar, med gullsenter og gul lamin x i tåkelys, samt tint lamin x i hovedlamper.. En fin splitter/catkiller og mtech2 ratt i tillegg, så begynner det å bli perfeksjon i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Fin bil du har der ja! Men må si meg enig med han litt lenger opp, det blir altfor mye hvit. Svarte lister hadde vært en rett og slett deilig detail, så jeg stemmer for det! Men som du selv også har nevnt i fler kommentarer, det er en smak og behag sak så det der er opp til deg! Oooogså må du slippe den ned litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Er det feil av meg å si at jeg likte skiltene ? Fin bil syns jeg, kun småjusteringer som skal til for at den havner helt i min kopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 grattis med M3! tenker du å beholde den sånn, eller så den sånn ut når du kjøpte den, og du planlegger å endre litt på den? får inntrykk av at du ikke vil endre no på den.Den så ryddig ut, men skulle heller vært alpinhvit enn perlemor. likte heller ikke hvite lister, må ha litt kontrast. øyelokka og baklyktene er bare å kaste 2 enderør for mye, og latterlig skilt. ELLERS pen bil jeg er litt usikker. et alternativ er å justere den litt i mot det originale, som er mer spiselig for de fleste her på bimmers og BMWCCN, eller så er det andre felger, og noe mer senk etc for å personalisere den mer som gjelder. jeg er også stor fan av den originale looken på e36, men blir liksom fort litt en av mengden som kjører safe og tenker at originalt er "the only way" Jeg kan trøste meg med at det som folk flest henger seg opp i (og som jeg visste før jeg opprettet tråden) er øyelokk, baklamper, lister og lysfargen foran. alt dette er lett reverserbart og endrer man fort på en times tid, så det bekymrer meg ikke stort. jeg har alt en BMW som er alpinhvit,(har nå totalt 3 hvite biler, og en sort) så det får klare seg. og i real life kler e36 denne pearl-fargen som hånd i hanske. Fin bil. Tipper denne gir mye kjøreglede! Jeg ville justert den ned ca 1meter.. Kanskje det kunne blitt pent med orginale orange blinklys (us style) kantfelger, gjerne throwingstar, med gullsenter og gul lamin x i tåkelys, samt tint lamin x i hovedlamper.. En fin splitter/catkiller og mtech2 ratt i tillegg, så begynner det å bli perfeksjon i mine øyne. jeg prøvde å montere de originale gul-blink lampene som hører til bilen, men det ble i mine øyne HELT feil. synes det ser übertøft ut på sorte e36, men ble rart på denne. har et sett felger liggende, men vi får se. nå skal det sies at jeg ikke er spesielt fan av gult i mot hvitt. les: derfor skiftet jeg også fra halogen til kaldere LED-farge. har også vurdert en leppe til, men her er jeg også litt usikker enda. vi få se etterhvert. Fin bil du har der ja! Men må si meg enig med han litt lenger opp, det blir altfor mye hvit. Svarte lister hadde vært en rett og slett deilig detail, så jeg stemmer for det! Men som du selv også har nevnt i fler kommentarer, det er en smak og behag sak så det der er opp til deg! Oooogså må du slippe den ned litt! mange som stemmer for sorte lister her. men dette er som sagt en enkel operasjon å endre om jeg øsnker, men de skal få bli så lenge. jeg synes den ser fresh ut med lakkerte lister ihvertfall. det er justerbare coilovers på den, så det skal nok korrigeres litt, men bilen skal vises på biltilsynet først. Er det feil av meg å si at jeg likte skiltene ? Fin bil syns jeg, kun småjusteringer som skal til for at den havner helt i min kopp er ikke feil å si at du liker skiltene, det er heller ikke feil å si at du ikke liker de. bare kom med meningene deres. for de som kjenner til meg her inne vet at jeg har mye værre bilbygg på samvittigheten og tåler å få høre det. skiltene er egentlig kjærringa sine. det var utstillingsskiltene hennes, men jeg låner de litt bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 Ok, har da siden sist fått vist på BT og godkjent litt senk etc. og til mange av dere sin glede fått kastet LED baklampene, og justert på noen småting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Kom seg med nye lykter bak! Nå skulle du bare hatt sorte lister rundt om for å bryte litt av hvitfargen, så hadde det blitt enda bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå