LC 200 V8 Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Er på jakt etter 21" felger til vår nye F11. Vanskelig å finne noen som selger dette i Norge. Har funnet noen hos Christalex Import. Noen som vet om andre firamer i Norge som kan ha dette?
SweetBMW Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Schmiedmann har et sett med 21" Hartge Classic inne. Disse er rimelig strøkne på en F11. Gun metal med polert kant. 67 17 18 19
Underground1983 Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Helt enig, mener det er en her på forumet som har akkurat disse på en hvit F11 også.
LC 200 V8 Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 Schmiedmann har et sett med 21" Hartge Classic inne. Disse er rimelig strøkne på en F11. Gun metal med polert kant.67 17 18 19 Takk for tips, skal sjekke det ut!
LC 200 V8 Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 Hva slags prisklasse ser du for deg? Hos Christalex Import skulle de ha 32000 kr for et sett med 21" felger med dekk. Har litt problemer med å forsvare det overfor fruen gitt... Men i dag la GS ut info på facebook siden om at de kom med 21" felger til våren og de bruker jo å ligge greit i pris...?
Underground1983 Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Hvordan er prisen på baanvelgen i forhold da? F.eks Breyton http://www.baanvelgen.com/brands/brands ... e_more=155 Burde kunne få en grei pris her, men vet du sa du ville handle i Norge. Edit: Ca 16000,- for Breyton Race LS 21" til F11 9x21 foran og 10,5x21 bak. Dekkonline selger 255/30-21 framdekk og 295/25-21 bakdekk til ca 7500,- (Falken FK-452) Totalt ca 23500,-
LC 200 V8 Skrevet Januar 4, 2013 Forfatter Skrevet Januar 4, 2013 Hvordan er prisen på baanvelgen i forhold da? F.eks Breytonhttp://www.baanvelgen.com/brands/brands ... e_more=155 Burde kunne få en grei pris her, men vet du sa du ville handle i Norge. Edit: Ca 16000,- for Breyton Race LS 21" til F11 9x21 foran og 10,5x21 bak. Dekkonline selger 255/30-21 framdekk og 295/25-21 bakdekk til ca 7500,- (Falken FK-452) Totalt ca 23500,- Oi, her var det jaggu endel å spare ja... Skulle bare ønske at man turte å bestille derifra...
Underground1983 Skrevet Januar 4, 2013 Skrevet Januar 4, 2013 Har selv kjøpt felger derfra i sommer. Dønn seriøse! Bilde av min. Med felgene.
LC 200 V8 Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Skrevet Januar 5, 2013 Har selv kjøpt felger derfra i sommer. Dønn seriøse!Bilde av min. Med felgene. [ Bilde ] Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk felgene? Kan du fortelle litt konkret om hvordan bestillingsprosessen er?
Underground1983 Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Du bør sende de en mail og høre om de har de felgene du vil ha på lager. Har de dem inne på lager så skal det ta maks 5 dager fra de er sendt til de ankommer med posten på døra di. Det var sånn i mitt tilfelle. Jeg venta derimot en stund pga av at de ikke hadde de felgene i Brilliant silver. (BBS CH-R) Kan legge til at eieren som jeg hadde mest kontakt med på mail og de andre kundebehandlerne var ekstremt raske til å svare på mine spm osv. Fikk tilogmed svar på en søndag i 19 tida på kvelden. Tok skjeldent mer enn 30 min fra jeg sendte mail til jeg fikk svar. Bestillingsprosessen skjer på følgende måte. 1. Gå inn på Baanvelgen.com 2. Registrer deg så du får en konto ( Da kan du se full historikk senere med alle dine kjøp om du handler der igjen) 3. Gå på f.eks Shop by Vehicle og velg BMW-->5 F11-->Breyton og velg de felgene du vil ha. Se vedlagte bilder. Tok bare en sett for å illustrere. Det var et av de setta som kom opp som skal passe perfekt til en F11. Når du har valgt de felgene du vil ha så legger du de i handlevogna og velger Proceed to checkout følg instruksjonene på bildet og velg tilslutt Place order now. Fant ikke nøyaktig innpress på de felgene jeg ga priseksempel på igår, men om du kontakter dem på mail så kan de helt sikkert hjelpe deg med nøyaktig de felgene som passer best på din bil Summen du får opp er ( 1987,93 euro) Dette er totalsum inkludert frakt men uten moms. Her må du legge til 25% moms som du betaler et par uker etter at du har motatt felgene. så totalsum vil da bli med Dagens kurs ca 1 euro = ca 7,3 NOK = ca 18411 NOK ikludert frakt og MOMS. Hele bestillingsprosessen var helt uproblematisk for min del, Var kun problem med at BBS ikke hadde inne felgene jeg hadde bestillt som gjorde at jeg måtte vente en stund. De bruker FEDEX som transportør inn til Norge (Gardermoen deretter er det BRING/Posten fram til døra di) Du får et sporingsnummer når sendingen din er på veg.
LC 200 V8 Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Skrevet Januar 5, 2013 Du bør sende de en mail og høre om de har de felgene du vil ha på lager. Har de dem inne på lager så skal det ta maks 5 dager fra de er sendt til de ankommer med posten på døra di. Det var sånn i mitt tilfelle. Jeg venta derimot en stund pga av at de ikke hadde de felgene i Brilliant silver. (BBS CH-R) Kan legge til at eieren som jeg hadde mest kontakt med på mail og de andre kundebehandlerne var ekstremt raske til å svare på mine spm osv. Fikk tilogmed svar på en søndag i 19 tida på kvelden. Tok skjeldent mer enn 30 min fra jeg sendte mail til jeg fikk svar.Bestillingsprosessen skjer på følgende måte. 1. Gå inn på Baanvelgen.com 2. Registrer deg så du får en konto ( Da kan du se full historikk senere med alle dine kjøp om du handler der igjen) 3. Gå på f.eks Shop by Vehicle og velg BMW-->5 F11-->Breyton og velg de felgene du vil ha. Se vedlagte bilder. Tok bare en sett for å illustrere. Det var et av de setta som kom opp som skal passe perfekt til en F11. Når du har valgt de felgene du vil ha så legger du de i handlevogna og velger Proceed to checkout [ Bilde ] følg instruksjonene på bildet og velg tilslutt Place order now. [ Bilde ] Fant ikke nøyaktig innpress på de felgene jeg ga priseksempel på igår, men om du kontakter dem på mail så kan de helt sikkert hjelpe deg med nøyaktig de felgene som passer best på din bil Summen du får opp er ( 1987,93 euro) Dette er totalsum inkludert frakt men uten moms. Her må du legge til 25% moms som du betaler et par uker etter at du har motatt felgene. så totalsum vil da bli med Dagens kurs ca 1 euro = ca 7,3 NOK = ca 18411 NOK ikludert frakt og MOMS. Hele bestillingsprosessen var helt uproblematisk for min del, Var kun problem med at BBS ikke hadde inne felgene jeg hadde bestillt som gjorde at jeg måtte vente en stund. De bruker FEDEX som transportør inn til Norge (Gardermoen deretter er det BRING/Posten fram til døra di) Du får et sporingsnummer når sendingen din er på veg. Super info dette, veldig bra illustrert! Hvordan betalte du felgene?
Underground1983 Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Jeg brukte visa. Men om du ikke vil det så kan du jo bare bruke MasterCard.
LC 200 V8 Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Skrevet Januar 5, 2013 Jeg brukte visa. Men om du ikke vil det så kan du jo bare bruke MasterCard. Supert! Takk for all hjelp!
Underground1983 Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Bare hyggelig. Lykke til med felgvalget!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå