bmw-mads Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Har en e46 318i! Det tikker kraftig i motorn når clutchen er ute! Noen som har ett tips til hva som kan være galt? Takker for svar
-Vegard- Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Og med clutchpedalen inne er det helt stille? Du har nok et gåent utløserlager da i tilfelle.
SweetBMW Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Motsatt. Er lyden der når du trykker inn er det itllselager. Det kan selvfølgelig ha blitt så dårlig at det har kilt seg helt.
Kobar Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Etter mine erfaringer så lager utløserlageret lyd når clutchen er ute.. Lyden forsvinner såfort det blir trykk på clutchen. Dette har vært tilfelle på min -93mod 318is og en -05mod ford mondeo
Alexx942 Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Etter mine erfaringer så lager utløserlageret lyd når clutchen er ute.. Lyden forsvinner såfort det blir trykk på clutchen.Dette har vært tilfelle på min -93mod 318is og en -05mod ford mondeo Stemmer, men det kan og vere lager i girkassa som lager den lyden. Tenkte det var utløysarlageret så eg bytta det men lyden var der forsatt, viste seg det var slark i inngåande aksling på kassen.
monssen91 Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Har samme greien på min 93 318is! Ikke lenge siden jeg bytta clutch, utløserlager og trykkplaten! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå